Scott H. Biram - Bad Ingredients

|
Off, no starta den igjenTownes skrev:Drætaplate!Brasse skrev:![]()
Dette ufordragelige bråkealbumet.
Hva synes du om den?, bortsett fra den fantastiske hi-fi lydenTownes skrev:Scott H. Biram - Bad Ingredients
![]()
Fin skive.gismo skrev:Denne![]()
Deilig å ha noe og skylde pådag1234 skrev:All denne naturen, blir nevrotisk av mindre.
Eli 'paperboy' Reed - Roll with you
Noen skylder på en dårlig barndom, undertrykt seksualitet og raseri, kjemisk ubalanse i hjernen, råtne gener, degenerert moral, osv. Jeg skylder på naturen, deg og Justin Bieber. Hvorfor? Derfor.lars_erik skrev:Deilig å ha noe og skylde pådag1234 skrev:All denne naturen, blir nevrotisk av mindre.
Eli 'paperboy' Reed - Roll with you![]()
Moi? ???dag1234 skrev:Noen skylder på en dårlig barndom, undertrykt seksualitet og raseri, kjemisk ubalanse i hjernen, råtne gener, degenerert moral, osv. Jeg skylder på naturen, deg og Justin Bieber. Hvorfor? Derfor.lars_erik skrev:Deilig å ha noe og skylde pådag1234 skrev:All denne naturen, blir nevrotisk av mindre.
Ja. Vous.lars_erik skrev:Moi? ???dag1234 skrev:Noen skylder på en dårlig barndom, undertrykt seksualitet og raseri, kjemisk ubalanse i hjernen, råtne gener, degenerert moral, osv. Jeg skylder på naturen, deg og Justin Bieber. Hvorfor? Derfor.lars_erik skrev:Deilig å ha noe og skylde pådag1234 skrev:All denne naturen, blir nevrotisk av mindre.
:dag1234 skrev:Ja. Vous.lars_erik skrev:Moi? ???dag1234 skrev:Noen skylder på en dårlig barndom, undertrykt seksualitet og raseri, kjemisk ubalanse i hjernen, råtne gener, degenerert moral, osv. Jeg skylder på naturen, deg og Justin Bieber. Hvorfor? Derfor.lars_erik skrev:Deilig å ha noe og skylde pådag1234 skrev:All denne naturen, blir nevrotisk av mindre.
Se på det som om du gjør dagens gode gjernning, lars_erik. Det er godt for meg å ha noen å skylde på, vet du.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Ja. Vous.lars_erik skrev:Moi? ???dag1234 skrev:Noen skylder på en dårlig barndom, undertrykt seksualitet og raseri, kjemisk ubalanse i hjernen, råtne gener, degenerert moral, osv. Jeg skylder på naturen, deg og Justin Bieber. Hvorfor? Derfor.lars_erik skrev:Deilig å ha noe og skylde pådag1234 skrev:All denne naturen, blir nevrotisk av mindre.
![]()
Jo, den har vokst en god del siden første lytt, men holder en knapp på graveyard shift og den forrige foreløpig.Bent skrev:Hva synes du om den?, bortsett fra den fantastiske hi-fi lydenTownes skrev:Scott H. Biram - Bad Ingredients
![]()
![]()
Denne, mens man mekker en gryterettdag1234 skrev:Da spiller jeg denne, lars_erik,:
Dawes - Nothing is wrong with me, it's the rest of the world that's koko.
Det har du helt rett igismo skrev:Denne
Ny innspillingen av "Vi skal aldrig dø" har en utrolig flott trompet solo![]()
Hm. Må sjekkes ut.Lyngen skrev:En juvel av en plate som jeg vokter godt for eventuelle overspillinger. Den gir meg fortsatt gåsehud og er den ubestridte eneren. Verdens beste musikkalbum!
![]()
Fy!lars_erik skrev:Denne, som jeg med skam må innrømme ikke er snurret før i Verdens Navle![]()
Nei, nei! Ikke på FY!! Man har da respekt for både artisten og sine ørerdag1234 skrev:Fy!lars_erik skrev:Denne, som jeg med skam må innrømme ikke er snurret før i Verdens Navle![]()
Det var det jeg visste. Vi kjempet mot HVPU-reformen med nebb og klør, for det ville ikke være godt for de utviklingshemmede å bli "integrert" i samfunnet. Her er beviset. Dette er det vi advarte mot, se hva vi fikk.lars_erik skrev:Nei, nei! Ikke på FY!! Man har da respekt for både artisten og sine ørerdag1234 skrev:Fy!lars_erik skrev:Denne, som jeg med skam må innrømme ikke er snurret før i Verdens Navle![]()
På deilig, lossless CD ;D
Bitrate 320 liksom ???
I følge den nyeste oversettelsen av Bibelen, heter det ikke lengre Jesus Kristus eller Hellige Mor, men Jan av Kristiansund og Ungpike Marie av Østre Toten 8)dag1234 skrev:Det var det jeg visste. Vi kjempet mot HVPU-reformen med nebb og klør, for det ville ikke være godt for de utviklingshemmede å bli "integrert" i samfunnet. Her er beviset. Dette er det vi advarte mot, se hva vi fikk.lars_erik skrev:Nei, nei! Ikke på FY!! Man har da respekt for både artisten og sine ørerdag1234 skrev:Fy!lars_erik skrev:Denne, som jeg med skam må innrømme ikke er snurret før i Verdens Navle![]()
På deilig, lossless CD ;D
Bitrate 320 liksom ???
FY SKAM som ikke har hørt Boatman's call før. Du skal gå planken.
Jesus Kristus og Guds Hellige Mor! Rart det blir krig i verden??