Shelby Lynne - Revelation Road
"Blodfersk".

"Blodfersk".
|
Ja?united59 skrev:Shelby Lynne - Revelation Road
![]()
"Blodfersk".
Må høre mer, men har jeg bare de to alternativene, helles det nok mot det siste, dessverre.Townes skrev:Ja?united59 skrev:Shelby Lynne - Revelation Road
![]()
"Blodfersk".
Goskit eller søvndyssende ræl?
Æh... i går var det onsdag.united59 skrev:Pogues - Rum Sodomy & the Lash
![]()
Skal man feire at det er helg, hører drikkeviser med![]()
Ja, men det er torsdag i dag da?dag1234 skrev:Æh... i går var det onsdag.united59 skrev:Pogues - Rum Sodomy & the Lash
![]()
Lyngen og Dags nært forestående giftemål 8)65finger skrev:Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
Det blir en artig toastmasterjobb. for ikke snakke om gruppejenkaen etter kaken.lars_erik skrev:Lyngen og Dags nært forestående giftemål 8)65finger skrev:Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
Ser fram til å lede Dag oppover kirkegulvet, til toner fra Jethro Tull ;D65finger skrev:Det blir en artig toastmasterjobb. for ikke snakke om gruppejenkaen etter kaken.lars_erik skrev:Lyngen og Dags nært forestående giftemål 8)65finger skrev:Klar for fottur i fjellet?lars_erik skrev:Mens man pakker sløyfe og slips.
Her var det mye å gripe fatt i, som hun sa bruda!united59 skrev:Ja, men det er torsdag i dag da?dag1234 skrev:Æh... i går var det onsdag.united59 skrev:Pogues - Rum Sodomy & the Lash
![]()
Jeg starter alltid helga torsdags kveld.
Og spesielt i dag iom at ferden går til London imorra ;D
Denne plata kan sikkert brukes temamessig i bryllupet ditt forresten.
Drikke, lettkledde menn, høy sjøgang, pisk og sodomi. ;D
Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
En svært bra plate, helt enig med deg der![]()
Robert Plant har en gudommelig stemme, og når han toner ned de verste peakene, er han fantastisk å høre på.dag1234 skrev:Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
Hun vokser og vokser hos meg også. En sterk plate dette, som er der oppe sammen med Car Wheels.Nitram skrev:Gode gamle Lucinda ja, Blessed er er et album som "vokser seg til" synes jeg. Det fortjener noen omganger i cd skuffen/ på platetalerkenen. Litt ujevnt kanskje, men noen av sporene er blandt det beste hun har gjort synes jeg. Akkurat nå er det "Covince Me" som er favoritten.
leie inn noen dverger i grønne drakter og hatter med bjeller på som kan lede jenkaenlars_erik skrev:Robert Plant har en gudommelig stemme, og når han toner ned de verste peakene, er han fantastisk å høre på.dag1234 skrev:Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
Han får æren av å synge brudevalsen, mens Ian Anderson skal lede an jenkaen med sitt fabelaktige fløytespill- stående på en fot.
Dette blir en bryllup det vil gå gjetord om. I århundrer 8)65finger skrev:leie inn noen dverger i grønne drakter og hatter med bjeller på som kan lede jenkaenlars_erik skrev:Robert Plant har en gudommelig stemme, og når han toner ned de verste peakene, er han fantastisk å høre på.dag1234 skrev:Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
Han får æren av å synge brudevalsen, mens Ian Anderson skal lede an jenkaen med sitt fabelaktige fløytespill- stående på en fot.
Redd det blir for lite damer. Jeg drikker helst uten damer, men fester helst med. Ikke noe for meg, med mindre noen flotte damekor blir inkludert. 8)lars_erik skrev:Dette blir en bryllup det vil gå gjetord om. I århundrer 8)65finger skrev:leie inn noen dverger i grønne drakter og hatter med bjeller på som kan lede jenkaenlars_erik skrev:Robert Plant har en gudommelig stemme, og når han toner ned de verste peakene, er han fantastisk å høre på.dag1234 skrev:Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
Vi kan dette med å arrangere, Fingern![]()
Damekor er mulig. Det som er helt sikkert, er at drillpikene skal underholde ;Dunited59 skrev:Redd det blir for lite damer. Jeg drikker helst uten damer, men fester helst med. Ikke noe for meg, med mindre noen flotte damekor blir inkludert. 8)lars_erik skrev:Dette blir en bryllup det vil gå gjetord om. I århundrer 8)65finger skrev:leie inn noen dverger i grønne drakter og hatter med bjeller på som kan lede jenkaenlars_erik skrev:Robert Plant har en gudommelig stemme, og når han toner ned de verste peakene, er han fantastisk å høre på.dag1234 skrev:Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger
Vi kan dette med å arrangere, Fingern![]()
Det har du helt rett iBent skrev:Tror dette blir kveldens siste:
The Beatles - En Av Deres Beste
![]()
Hører gjennom hele platen sammen med P1's daglige Beatleslars_erik skrev:Det har du helt rett iBent skrev:Tror dette blir kveldens siste:
The Beatles - En Av Deres Beste
![]()
![]()
Går det nå igjen? Mener å huske at det gikk i Norgesglasset for 3 år siden?Bent skrev:Hører gjennom hele platen sammen med P1's daglige Beatleslars_erik skrev:Det har du helt rett iBent skrev:Tror dette blir kveldens siste:
The Beatles - En Av Deres Beste![]()
![]()
![]()
Brudgommen skal selv spille på fløyten for sin vordende, mens jeg sitrer av spenning i påvente av at han skal spille på fløyten min. Mmmm, grrrr. Og de som frykter for at det blir lite damer med på kallaset kan bare vente og se, for her kan en være både mann og kvinne og mere til, han/hun/hen/hin/ why not, does it matter?lars_erik skrev:Robert Plant har en gudommelig stemme, og når han toner ned de verste peakene, er han fantastisk å høre på.dag1234 skrev:Måtte gi den en sjanse til. Fant ut at jeg hadde vært litt sur. Surprised? (Billig vits).lars_erik skrev:For tredje gangdag1234 skrev:Robert Plant and the strange sensation - Mighty Rearranger