Blackie and the rodeo kings - Kings and queens

|
Du har beholdt litt av barnet i deg du, bra!Townes skrev:Mens man gleder seg til at ting skal dumpe ned i postkassa
Tom Waits - Real gone
Rønning slår til med 5 i DB, sjøl om medlinga hans nesten forsvarer en 6'er. Spent, så spent.
http://no.wikipedia.org/wiki/Dagbladetunited59 skrev:Du har beholdt litt av barnet i deg du, bra!Townes skrev:Mens man gleder seg til at ting skal dumpe ned i postkassa
Tom Waits - Real gone
Rønning slår til med 5 i DB, sjøl om medlinga hans nesten forsvarer en 6'er. Spent, så spent.
Hva er DB?
Denne kynikeren gir denne dama en ny sjanse (les: meg selv en ny sjanse):
Shelby Lynne - Revelation Road
![]()
Den er ikke dårlig, men...
Ahh Dagbladet, eksisterer tydeligvis fortsattTownes skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Dagbladetunited59 skrev:Du har beholdt litt av barnet i deg du, bra!Townes skrev:Mens man gleder seg til at ting skal dumpe ned i postkassa
Tom Waits - Real gone
Hva er DB?
Beklager 0420 humoren i dag...
0420 humor - eller "ti på halv fem" humor, er den ufattelig dårlige humoren som oppstår når eg har stått opp litt alt for tidlig litt alt for lenge.united59 skrev:Ahh Dagbladet, eksisterer tydeligvis fortsattTownes skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Dagbladetunited59 skrev:Du har beholdt litt av barnet i deg du, bra!Townes skrev:Mens man gleder seg til at ting skal dumpe ned i postkassa
Tom Waits - Real gone
Hva er DB?
Beklager 0420 humoren i dag...
Jeg er treig i dag - tankene i et annet land - men hva er 0420-humor?
Ser ikke noe du har skrevet på det klokkeslettet i denne tråden. Har du noe å tilstå? En trøtt og plump småbarnspappa? Ikke alltid dumt det...
Det er vel litt av greien med "ti på halv fem" humor, at den ikkje er så veldig morsom. Bortsett fra de som innehar den der og da. Da kan selv det mest hverdagslige og mundane bli hysterisk morsomt. Det er egentlig litt som å ta narkotika. Tror eg.united59 skrev:Da skjønte jeg det da. Men har jo ikke sett det morsomme eller det umorsomme, så skjønner likevel absolutt nada.
Tror jeg trenger litt frokost.
Leonard Cohen - New Skin For The Old Ceremony
![]()
Da har jeg fått mat i hodet og har begynt å tenke.Townes skrev:Ja?united59 skrev:Shelby Lynne - Revelation Road
![]()
"Blodfersk".
Goskit eller søvndyssende ræl?
Har også latt meg fasinere av denne dama, veldig bra debutTownes skrev:Lydia Loveless - Indestructible machine
![]()
Bra plate detta! Sjarmerende taus.
Ta deg tur sjøl du. Jeg pudrer meg:lars_erik skrev:Prøvde meg også på den siste til Tom Waits ???
Den følger med Ok Computer til nærmeste instutisjon![]()