Natta 
Vedlegg
-
14.5 KB Visninger: 171
Endelig en som ser meg. Jeg er sønderknust. Ugjengjeldt kjærlighet. Hva er vel verre? Huston we have a situation... Ikke et livstegn på flere døgn. Send Valium.lars_erik skrev:^Dag, har Lyngen knust drømmene dine?
Vil han ikke være brudgom i sekelets bryllup?
Lett for deg å si det.lars_erik skrev:
Så, så. Ikke alle vet å sette pris på din kvinnelige skjønnhet. Jeg sa jo han var fake, og at du ikke måtte la deg lure av den første og beste Lyngenværing du ramla bortpå. Du må gjøre deg mer kostbar enn som så.dag1234 skrev:Endelig en som ser meg. Jeg er sønderknust. Ugjengjeldt kjærlighet. Hva er vel verre? Huston we have a situation... Ikke et livstegn på flere døgn. Send Valium.lars_erik skrev:^Dag, har Lyngen knust drømmene dine?
Vil han ikke være brudgom i sekelets bryllup?
Alle bygger lyftslott, men kun jeg flytter inn i detlars_erik skrev:Denne passer i en sådan stund 8)
Nå ble det litt bedre...lars_erik skrev:
Propofol brukt i forbindelse med kirurgi eller som sovemedisin? :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Forsiktig start etter en utagerende natt knekt av med propofol i.m. og en skulder. Jaja, tiden leger alle sår.
lars_erik skrev:Propofol brukt i forbindelse med kirurgi eller som sovemedisin? :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Forsiktig start etter en utagerende natt knekt av med propofol i.m. og en skulder. Jaja, tiden leger alle sår.![]()
Som melk, ja. Det burde man jo selvsagt forståttdag1234 skrev:lars_erik skrev:Propofol brukt i forbindelse med kirurgi eller som sovemedisin? :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Forsiktig start etter en utagerende natt knekt av med propofol i.m. og en skulder. Jaja, tiden leger alle sår.![]()
Brukt som melk.
Mange hevder at varm melk til kvelden fremmer søvnen.lars_erik skrev:Som melk, ja. Det burde man jo selvsagt forståttdag1234 skrev:lars_erik skrev:Propofol brukt i forbindelse med kirurgi eller som sovemedisin? :dag1234 skrev:The Antlers - Burst apart Forsiktig start etter en utagerende natt knekt av med propofol i.m. og en skulder. Jaja, tiden leger alle sår.![]()
Brukt som melk.![]()
Hadde det bare vært i dag, så.... At man er tung i pappen, altså :dag1234 skrev:Var det dommedag i går?? Derfor jeg er litt tung i pappen i dag altså...