lambchop - " is a woman "
|
Hvis du erstatter slipset med sløyfelars_erik skrev:Som englen Gabriel, slipper jeg unna slipstvangen eller? ???
Det er ulempen med flanell, de slites fort ut. Men herlige er de.65finger skrev:har hatt noen lysegrå flanellsdresser, men de er utslitt :'(
Jeg liker den mer avslappede, uhøytidlige stilen. Hva med vingene foldet? Med glorie over hodet, selvsagt ;D65finger skrev:Hvis du erstatter slipset med sløyfelars_erik skrev:Som englen Gabriel, slipper jeg unna slipstvangen eller? ???
Dobbeltspent og sløyfe er klassisk. Da blir du snaisen, lars_erik. Det er noe å gå for nå som livkjolen har blitt hengt vekk igjen.65finger skrev:Hvis du erstatter slipset med sløyfelars_erik skrev:Som englen Gabriel, slipper jeg unna slipstvangen eller? ???
Jeg er i en dyp, mørk dal over denne svikefulle drillpiken, og dobbeltspent føles ikke rett i denne tunge stunden :'(dag1234 skrev:Dobbeltspent og sløyfe er klassisk. Da blir du snaisen, lars_erik. Det er noe å gå for nå som livkjolen har blitt hengt vekk igjen.65finger skrev:Hvis du erstatter slipset med sløyfelars_erik skrev:Som englen Gabriel, slipper jeg unna slipstvangen eller? ???
Salme 23.lars_erik skrev:Jeg er i en dyp, mørk dal over denne svikefulle drillpiken, og dobbeltspent føles ikke rett i denne tunge stunden :'(dag1234 skrev:Dobbeltspent og sløyfe er klassisk. Da blir du snaisen, lars_erik. Det er noe å gå for nå som livkjolen har blitt hengt vekk igjen.65finger skrev:Hvis du erstatter slipset med sløyfelars_erik skrev:Som englen Gabriel, slipper jeg unna slipstvangen eller? ???
ja.Trane skrev:Tror det eksisterer forskjellige versjoner. Det låter slett ikke verst. Faktisk bedre enn mange kommersielt tilgjengelige liveplater.
Du har kanskje en versjon med cover omtrent som dette ?
lars_erik skrev:Salme 23 virker litt over the top...
Om jeg enn skulle vandre i dødsskyggens dal,
frykter jeg ikke noe ondt.
For du er med meg.
Din kjepp og din stav,
de trøster meg
???
Stolt av deg! Selv om du hevder man trenger en solid dose LSD for å kunne høre på det! ;Dlars_erik skrev:Musikk for Qvadruppel-polare
Tipp hva han droppa før han satte den på da....Marcus skrev:Stolt av deg! Selv om du hevder man trenger en solid dose LSD for å kunne høre på det! ;Dlars_erik skrev:Musikk for Qvadruppel-polare
Jeg er så flink :.Marcus skrev:Stolt av deg! Selv om du hevder man trenger en solid dose LSD for å kunne høre på det! ;Dlars_erik skrev:Musikk for Qvadruppel-polare
La meg være i luftslottet litt til!lars_erik skrev:Ned på jorda nå, Dag 8)