Desverre tomt nå. Jeg skal si fra på forhånd neste gang65finger skrev:pannekaker vil jeg ha
|
Desverre tomt nå. Jeg skal si fra på forhånd neste gang65finger skrev:pannekaker vil jeg ha
Hva?? Er ikke du ute og bruker stokken din på drillpikene da?lars_erik skrev:Ser det er et jævla vær på Sørvestspissen. Sydvest og alt
Her er det solskinnsdager ;D
lars_erik skrev:Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;D
Hukommelse er no`dritt... :dag1234 skrev:Hva?? Er ikke du ute og bruker stokken din på drillpikene da?lars_erik skrev:Ser det er et jævla vær på Sørvestspissen. Sydvest og alt
Sydvest og sydvest. Minner mer om Mattis. Bildet på coveret ser ut til å være fra vestlandet, nærmere bestemt Karensfryd på Laksevåg.
Trenger ikke huske noe, når jeg har deg til å minne meg på alt, vettu.lars_erik skrev:lars_erik skrev:Onsdag er den eneste ettermiddagen jeg har fri i uka, bortsett fra enkelte helger. Da tar man seg tid til slik ekstragavanse ;Ddag1234 skrev:Pannekaker i en sådan stund?? Det er sånn vi pleier å ha til helgefrokost fra tid til annen.lars_erik skrev:Mensmanstekerpannekaker-musikk ;DHukommelse er no`dritt... :dag1234 skrev:Hva?? Er ikke du ute og bruker stokken din på drillpikene da?lars_erik skrev:Ser det er et jævla vær på Sørvestspissen. Sydvest og alt
Sydvest og sydvest. Minner mer om Mattis. Bildet på coveret ser ut til å være fra vestlandet, nærmere bestemt Karensfryd på Laksevåg.![]()
Klokken 21.17.32!65finger skrev:Denne før røys. noen låter
jobber som et mulesel for tiden. en haug av intervjuer i morgendag1234 skrev:[video][/video]Klokken 21.17.32!65finger skrev:Denne før røys. noen låter
Bergens to store sønner i heftig pardans.
Husk at hesten trenger kvile. Muleselet også.65finger skrev:jobber som et mulesel for tiden. en haug av intervjuer i morgendag1234 skrev:[video][/video]Klokken 21.17.32!65finger skrev:Denne før røys. noen låter
Bergens to store sønner i heftig pardans.
For enkelte er sikkert K Bremnes stor, men gammal morro, men jul og morro, henger DET også sammen nå?dag1234 skrev:Det går mot jul folkens. På tide å snurre noen morroplater.
Kari Bremnes og/och Rikard Wolff
Nå som den svikefulle Lyngen la slangen mellom beina og rodde over fjell og gjennom daler, er det vel godt å vite at der er håp, Dag :dag1234 skrev:Det går mot jul folkens.
Jul er noe drit. Det er fyll, bløte pakker, ribbefett, finklær, stress, dårlig pynta juletrær og granbar helt opp i rompa. Derfor trenger vi å tenke positivt og pøse på med moro før elendigheten tar oss.united59 skrev:For enkelte er sikkert K Bremnes stor, men gammal morro, men jul og morro, henger DET også sammen nå?dag1234 skrev:Det går mot jul folkens. På tide å snurre noen morroplater.
Sarah Bowman - Empty Houses
![]()
Synes den ikke passet så godt. Denne er bedre. Lyngen er liksom han til venstre, bare at Lyngen er kjekkere i virkeligheten. Men jeg er over det nå.lars_erik skrev:Nå som den svikefulle Lyngen la slangen mellom beina og rodde over fjell og gjennom daler, er det vel godt å vite at der er håp, Dag :dag1234 skrev:Det går mot jul folkens.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
HÆH? Fyll, bløte pakker og ribbefett er vel bra!dag1234 skrev:Jul er noe drit. Det er fyll, bløte pakker, ribbefett, finklær, stress, dårlig pynta juletrær og granbar helt opp i rompa. Derfor trenger vi å tenke positivt og pøse på med moro før elendigheten tar oss.united59 skrev:For enkelte er sikkert K Bremnes stor, men gammal morro, men jul og morro, henger DET også sammen nå?dag1234 skrev:Det går mot jul folkens. På tide å snurre noen morroplater.
![]()
Jack Johnson - In between dreams
Kan styre min begeistring.united59 skrev:HÆH? Fyll, bløte pakker og ribbefett er vel bra!dag1234 skrev:Jul er noe drit. Det er fyll, bløte pakker, ribbefett, finklær, stress, dårlig pynta juletrær og granbar helt opp i rompa. Derfor trenger vi å tenke positivt og pøse på med moro før elendigheten tar oss.united59 skrev:For enkelte er sikkert K Bremnes stor, men gammal morro, men jul og morro, henger DET også sammen nå?dag1234 skrev:Det går mot jul folkens. På tide å snurre noen morroplater.
![]()
Jack Johnson - In between dreams
Jethro Tull Irsk ??? ??? ???lars_erik skrev:Herlig! Greensleeves, med en blanding av irsk folkemusikk og verden beste proggruppe. Selvsagt med fløyte! ;D
Jeg skrev ikke det, gjorde jeg vel?Voff skrev:Jethro Tull Irsk ??? ??? ???lars_erik skrev:Herlig! Greensleeves, med en blanding av irsk folkemusikk og verden beste proggruppe. Selvsagt med fløyte! ;D