- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Du altså. Du leser ikke hva jeg skriver! Mannfolk!lars_erik skrev:Har du fått hørt på denne skiva enda, Dag?
Det var jo denne jeg sovna til.
Du altså. Du leser ikke hva jeg skriver! Mannfolk!lars_erik skrev:Har du fått hørt på denne skiva enda, Dag?
;Ddag1234 skrev:Du altså. Du leser ikke hva jeg skriver! Mannfolk!lars_erik skrev:Har du fått hørt på denne skiva enda, Dag?
For mye tverrfløyte.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Du altså. Du leser ikke hva jeg skriver! Mannfolk!lars_erik skrev:Har du fått hørt på denne skiva enda, Dag?
;D
Julestria ble for hard?
Det er umulig ???dag1234 skrev:For mye tverrfløyte.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Du altså. Du leser ikke hva jeg skriver! Mannfolk!lars_erik skrev:Har du fått hørt på denne skiva enda, Dag?
;D
Julestria ble for hard?
lars_erik skrev:Jeg skrev ikke det, gjorde jeg vel?Voff skrev:Jethro Tull Irsk ??? ??? ???lars_erik skrev:Herlig! Greensleeves, med en blanding av irsk folkemusikk og verden beste proggruppe. Selvsagt med fløyte! ;D
Lønner seg å lese hva som står. Som mann sier jeg ting rett ut, ikke mellom linjene![]()
Jepp! Beste nye jeg har hørt på lenge.Lyngen skrev:![]()
Rett og slett en god plate!
Er denne ny? Verken sett eller hørt før.united59 skrev:Mye gull av David Eugene Edwards i dag
Slim Cessna's Auto Club - Unentitled
![]()
Ny og en av årets høydepunkt for meg. Med Jay Munly på laget....Townes skrev:Er denne ny? Verken sett eller hørt før.united59 skrev:Mye gull av David Eugene Edwards i dag
Slim Cessna's Auto Club - Unentitled
![]()
Kanskje trist dag i norsk rockehistorie, men det var en ganske bra dag i mitt liv siden det var den dagen jeg ble fødtlars_erik skrev:En trist dag i norsk rock. Den tristeste :'(
Prudence`svalesang. Den siste låta, på deres siste opptreden. Samfunnet (i Trondheim, selvsagt. Finnes ikke noe annet Samfunnet!!) 11/12`75.
Nå. Kongene er død, leve kongenBent skrev:Kanskje trist dag i norsk rockehistorie, men det var en ganske bra dag i mitt liv siden det var den dagen jeg ble fødtlars_erik skrev:En trist dag i norsk rock. Den tristeste :'(
Prudence`svalesang. Den siste låta, på deres siste opptreden. Samfunnet (i Trondheim, selvsagt. Finnes ikke noe annet Samfunnet!!) 11/12`75.
![]()