Enig, setter på TarantellaBurnt_Island skrev:Denne er slettes ikke så verst - et sted mellom gogol bordello og calexico (plass til mye i det rommet )
Det var SCAC fokuset her i tråden som inspirerte meg, ble med denne ene ja tror jeg, har ikke hørt om noe mere fra denne kanten. Ganske kul plate syns jegunited59 skrev:Enig, setter på TarantellaBurnt_Island skrev:Denne er slettes ikke så verst - et sted mellom gogol bordello og calexico (plass til mye i det rommet )jeg også (begrenset fantasi i dag).
Det er vel mye Slim Cessna's Auto Club her også (musikere). Med en kvinnelig latina-gypsy vri.
Denne plata var vel en one-off sak?
Denne må jeg høre.united59 skrev:The Walkabouts - Travels In the Dustland
Førsteinntrykket var bra. Hvordan er den i dag, da?
Samme her. Umiskjennelig Walkabouts. Tror den kan være en topp 10ish plate når den får sunket litt inn under huden.united59 skrev:The Walkabouts - Travels In the Dustland
denne må jo skaffes...united59 skrev:The Walkabouts - Travels In the Dustland
Hørte på denne tidligere i uken, slett ikke værst, er komt på handlelisten.Townes skrev:Samme her. Umiskjennelig Walkabouts. Tror den kan være en topp 10ish plate når den får sunket litt inn under huden.united59 skrev:The Walkabouts - Travels In the Dustland
Hehe, koslig .dag1234 skrev:Mens fingeren er godt plantet i onkel, ruller jeg meg i lyngen med hun her:
Stacey Kent - Breakfast on the morning tram
Pass deg. Fantasien til Dag renner overLyngen skrev:Hehe, koslig .dag1234 skrev:Mens fingeren er godt plantet i onkel, ruller jeg meg i lyngen med hun her:
Ups...lars_erik skrev:Pass deg. Fantasien til Dag renner overLyngen skrev:Hehe, koslig .dag1234 skrev:Mens fingeren er godt plantet i onkel, ruller jeg meg i lyngen med hun her:
;D 8)Lyngen skrev:Ups...lars_erik skrev:Pass deg. Fantasien til Dag renner overLyngen skrev:Hehe, koslig .dag1234 skrev:Mens fingeren er godt plantet i onkel, ruller jeg meg i lyngen med hun her:
Reality - Lyngen skrur på TV´n nå.