lars_erik
Rubinmedlem
Fortsett med å insistere, Dag! Kjempeplate!lars_erik skrev:Ok, masa :-*
Fortsett med å insistere, Dag! Kjempeplate!lars_erik skrev:Ok, masa :-*
Goody, goody.lars_erik skrev:Fortsett med å insistere, Dag! Kjempeplate!lars_erik skrev:Ok, masa :-*
Nei man greier alltid en til. Og en til... ;DBent skrev:Dette må bli dagens siste hvis jeg skal komme meg opp til rett tid i morgen tidlig
Dawes - Nothing Is Wrong
Som hun sa bruda.united59 skrev:Nei man greier alltid en til. Og en til... ;DBent skrev:Dette må bli dagens siste hvis jeg skal komme meg opp til rett tid i morgen tidlig
Dawes - Nothing Is Wrong
Hehe. Klassiker. ;Ddag1234 skrev:Som hun sa bruda.united59 skrev:Nei man greier alltid en til. Og en til... ;DBent skrev:Dette må bli dagens siste hvis jeg skal komme meg opp til rett tid i morgen tidlig
Dawes - Nothing Is Wrong
lars_erik skrev:Ehem...
Det heter vel "bruRa".
:
Hva er dette da?united59 skrev:Florence + The Machine - Ceremonials (2011)
Noe litt småpompøs pop. Tror ikke jeg liker den ordentlig, men den fikk bra kritikk, så tenkte jeg skulle høre på den. Bra stemme.lars_erik skrev:Hva er dette da?united59 skrev:Florence + The Machine - Ceremonials (2011)
Ok. Takk for svar. Får teste den i morgenunited59 skrev:Noe litt småpompøs pop. Tror ikke jeg liker den ordentlig, men den fikk bra kritikk, så tenkte jeg skulle høre på den. Bra stemme.lars_erik skrev:Hva er dette da?united59 skrev:Florence + The Machine - Ceremonials (2011)
Fin morramusikk også.united59 skrev:Deer Tick - Divine Providence
Godt for noe daBurnt_Island skrev:
Feist drev meg til det