K
Kaare G. Opsahl
Gjest
kjører den gjerne hele kvelden, om og om igjendag1234 skrev:Dawes - Nothing is wrong Den begynte av seg selv så da må den vel få lov til en runde til.
kjører den gjerne hele kvelden, om og om igjendag1234 skrev:Dawes - Nothing is wrong Den begynte av seg selv så da må den vel få lov til en runde til.
Helt enig .Burnt_Island skrev:Jeg skal slutte å mene noe om musikk nå. Fremover er det bare Robertens musikalske vurderinger som teller
Dette var en stor overraskelse når den kom ja. Spilles ofte, spess i bilen. Fikk min utgave til jul av minstejentaBurnt_Island skrev:Har falt for nok en plate som jeg ble oppmerksom på via Roberten. Ikke bare er denne plata en perle, den er en perle av gull ;D
Jeg skal slutte å mene noe om musikk nå. Fremover er det bare Robertens musikalske vurderinger som teller
surstrømming er noe e kan ha for seg sjølvedag1234 skrev:^og surstrømming.
Antlers - Burst apart
Det er ikke menneskeføde. Men det lukter godt.65finger skrev:surstrømming er noe e kan ha for seg sjølvedag1234 skrev:^og surstrømming.
På tide med et besøk hos øre-, nese-, halsspesialist?rolfozzy skrev:Det er ikke menneskeføde. Men det lukter godt.65finger skrev:surstrømming er noe e kan ha for seg sjølvedag1234 skrev:^og surstrømming.
Prøvde meg litt på den der men blir for mye dans på lokalet feeling for meg. Da er jeg heller en nerd som sitter rolig og hører på sære ting 8).dag1234 skrev:Dawes - Nothing is wrong Den begynte av seg selv så da må den vel få lov til en runde til.
ROFL.Lyngen skrev:Prøvde meg litt på den der men blir for mye dans på lokalet feeling for meg. Da er jeg heller en nerd som sitter rolig og hører på sære ting 8).dag1234 skrev:Dawes - Nothing is wrong Den begynte av seg selv så da må den vel få lov til en runde til.
Braids;
Surstrømning brukes kun som et middel for å presse fram tilståelser. Visstnok populær i Saudi Arabia.dag1234 skrev:På tide med et besøk hos øre-, nese-, halsspesialist?rolfozzy skrev:Det er ikke menneskeføde. Men det lukter godt.65finger skrev:surstrømming er noe e kan ha for seg sjølvedag1234 skrev:^og surstrømming.
Lukter døden, og må aldri dras innomhus. Bestikk og alt utstyr som har vært brukt må skytes med dumdum-hagle og senkes i saltsyre etter bruk.
Og dette er?united59 skrev:Ellie Lawson - Lost Songs
Ei ny popdame, litt folky, men var nok ikke det store.lars_erik skrev:Og dette er?united59 skrev:Ellie Lawson - Lost Songs
Ok. Da gjorde ikke noe at jeg kun fant MP3 320bit for nedlasting.united59 skrev:Ei ny popdame, litt folky, men var nok ikke det store.lars_erik skrev:Og dette er?united59 skrev:Ellie Lawson - Lost Songs
Den har jeg også nettopp hørt i bilen, bra platedag1234 skrev:Totta Näslund - Totta's basements tapes
Den er sjeldent god. Stjal den fra en viss herværende rolfozzy.Bent skrev:Den har jeg også nettopp hørt i bilen, bra platedag1234 skrev:Totta Näslund - Totta's basements tapes