|
Det var du som nærmet deg anafylaktisk sjokk da jeg kom i skade for å vise vilje til å ordlegge meg på et slags normert norsk. Men jeg godtok din ortografiske vranglære bare for å vise storsinn. Husk det. You owe me one.lars_erik skrev:Bra man jobber med R-ene, før ferden går oppover kysten til utlandet. ;D
Ja, sjokket sitter fortsatt idag1234 skrev:Det var du som nærmet deg anafylaktisk sjokk da jeg kom i skade for å vise vilje til å ordlegge meg på et slags normert norsk. Men jeg godtok din ortografiske vranglære bare for å vise storsinn. Husk det. You owe me one.lars_erik skrev:Bra man jobber med R-ene, før ferden går oppover kysten til utlandet. ;D
Her Trout synger oder til fjelløretten. Selvsagt65finger skrev:her hører man på ting jeg ikke aner hva er ???
Når han ikke pusser på Stratocasteren, naturligvis.lars_erik skrev:Her Trout synger oder til fjelløretten. Selvsagt65finger skrev:her hører man på ting jeg ikke aner hva er ???![]()
Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl
Han bryr seg ikke om hvem jeg har i avataren. Jeg fikk videoen på fb. Det er ikke stor kunst.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
tror jaggu jeg skal pusse noen par sko selvdag1234 skrev:Han bryr seg ikke om hvem jeg har i avataren. Jeg fikk videoen på fb. Det er ikke stor kunst.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
Tror jeg fortsetter å pusse skoene til i morgen, er alt litt på etterskudd.
Jeg går og venter på sadelsåpe og renovateur som jeg har bestilt fra Saphir. Da skal de mest nedsausa skoene få seg en skikkelig grunnrens og fødselshjelp til et nytt liv.65finger skrev:tror jaggu jeg skal pusse noen par sko selvdag1234 skrev:Han bryr seg ikke om hvem jeg har i avataren. Jeg fikk videoen på fb. Det er ikke stor kunst.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
Jeg regner med det er dette du sikter til. Som du ser så slår the Bieb hardt tilbake mot de ondsinnede ryktene og gjennoppretter orden i rekkene.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
de fleste skikkelige skoene jeg har er Cordovan med lærsåle som kun brukes i tørt vær. De blir omtrent glaserte bare du vifter med en myk skobørste. Utrolig skinn! Kjøper voks og krem samt skikkelige børster fra Alden.comdag1234 skrev:Jeg går og venter på sadelsåpe og renovateur som jeg har bestilt fra Saphir. Da skal de mest nedsausa skoene få seg en skikkelig grunnrens og fødselshjelp til et nytt liv.65finger skrev:tror jaggu jeg skal pusse noen par sko selvdag1234 skrev:Han bryr seg ikke om hvem jeg har i avataren. Jeg fikk videoen på fb. Det er ikke stor kunst.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
Jeg er på ingen måte så flink med skoene som jeg brude, og det er litt i rykk og napp med stellet her i heimen. Helst kvelden før de skal i ilden.
Jepp 8)dag1234 skrev:Jeg regner med det er dette du sikter til. Som du ser så slår the Bieb hardt tilbake mot de ondsinnede ryktene og gjennoppretter orden i rekkene.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
http://www.gossipcop.com/justin-bieber-ryan-seacrest-november-2-2011-interview-mariah-yeater-baby/
Da synes jeg vi skal snakke om noe langt viktigere, som den nye sveisen hans.lars_erik skrev:Jepp 8)dag1234 skrev:Jeg regner med det er dette du sikter til. Som du ser så slår the Bieb hardt tilbake mot de ondsinnede ryktene og gjennoppretter orden i rekkene.lars_erik skrev:Etter at du byttet ut avartaren din, ble han så frustrert at han smelte den første og værste på tjukka!dag1234 skrev:Justin Bieber - One less lonely girl![]()
http://www.gossipcop.com/justin-bieber-ryan-seacrest-november-2-2011-interview-mariah-yeater-baby/
Vann er bra. Det er i grunnen mye som er bra. Alt til sitt bruk. Eller misbruk. Seksuelt eller narkotika.lars_erik skrev:Vann er bra, har jeg hørt.
Denne nå.
rolfozzy skrev:
JanR skrev:rolfozzy skrev:
Da har jeg noe å se fram i mot skjønner jeg
/jan