Sophie Zelmani
Vedlegg
-
61.1 KB Visninger: 182
metooTownes skrev:
Vært på fisketur i dag?lars_erik skrev:Mens-man-dreper-sløyer-steker-fisken-musikk.
Fant en laks i frysern, som ikke var avretta enda ;DBent skrev:Vært på fisketur i dag?lars_erik skrev:Mens-man-dreper-sløyer-steker-fisken-musikk.
Dawes - Nothing Is Wrong
Levende fisk i fryseren? Det vil jeg kalle dyremisshandlinglars_erik skrev:Fant en laks i frysern, som ikke var avretta enda ;DBent skrev:Vært på fisketur i dag?lars_erik skrev:Mens-man-dreper-sløyer-steker-fisken-musikk.
Dawes - Nothing Is Wrong
Fikk så mange, at jeg måtte la noen leve videre i badekaret. I påvente av plass i fryseren :Bent skrev:Levende fisk i fryseren? Det vil jeg kalle dyremisshandlinglars_erik skrev:Fant en laks i frysern, som ikke var avretta enda ;DBent skrev:Vært på fisketur i dag?lars_erik skrev:Mens-man-dreper-sløyer-steker-fisken-musikk.
Dawes - Nothing Is Wrong![]()
Takk for den du. Noen av oss proletarer må gå i tredemøllen enda en dag. Så skål!united59 skrev:Herrlig, det er helg!
Starter den med en firedobbel espresso og en bache xo.
Beklager, glemmer stadig at det ikke er bare våre fremmedarbeidere som holder samfunnshjulene i gang.dag1234 skrev:Takk for den du. Noen av oss proletarer må gå i tredemøllen enda en dag. Så skål!united59 skrev:Herrlig, det er helg!
Starter den med en firedobbel espresso og en bache xo.
Jobbe midt i premierleague-primetime? Skriv til Menneskerettighetsdomstolen, sier nå jegHansern skrev:Helg og helg.... har i hvertfall fri fra slitet i morgen, skal imidlertid på jobb lørdag kl 1500, (og 6 dager i strekk!) som du sier
- noen av oss holder hjulene i gang
Feirer fridagen i morgen med