The Who - Tommy
![](http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/3b/c6/5b1381b0c8a0a183e57a9110.L.jpg)
|
Godt valg, kjæredag1234 skrev:Mens vi lager nachos-krydder.
Arcade Fire - The suburbs
Det er nok du det, kjære Lyngen, som har fristet meg til et liv i forstedene.Lyngen skrev:Godt valg, kjæredag1234 skrev:Mens vi lager nachos-krydder.
Arcade Fire - The suburbs.
Jeg lytter på;
Anbefales
det gjenstår å høreLyngen skrev:Fortjener den plass på årslista?
![]()
Helt på linje der, men den finnes ikke i mitt Spotify...65finger skrev:det gjenstår å høreLyngen skrev:Fortjener den plass på årslista?
![]()
![]()
Jeg trekker den ut av lista selv om jeg liker den. Noe for ensidig og det siste steget mangler.65finger skrev:det gjenstår å høreLyngen skrev:Fortjener den plass på årslista?
![]()
![]()
Den hadde gått rett til topps om den hadde kommet ut i år65finger skrev:denne
![]()
den er på top 10 av tidenes albumLyngen skrev:Den hadde gått rett til topps om den hadde kommet ut i år65finger skrev:denne
![]()
.
Den syntes jeg var helt grei, men ikke noe som jeg kommer til å spille ofte. Dvs aldri.Lyngen skrev:Syntes Ezra Furman the Harpoons plata var spennende i begynnelsen, men har den holdt seg? Har ikke spilt den mye. Den må nå sjekkes ut eller inn.
![]()
Denne plata har jeg vært usikker på lenge. Jeg liker den, men så liker jeg den ikke så godt alikevel :-\. Blanda følelser, men jeg tror jeg tar den ut av lista.dag1234 skrev:Den syntes jeg var helt grei, men ikke noe som jeg kommer til å spille ofte. Dvs aldri.Lyngen skrev:Syntes Ezra Furman the Harpoons plata var spennende i begynnelsen, men har den holdt seg? Har ikke spilt den mye. Den må nå sjekkes ut eller inn.
![]()
Kjempeplate det der! Store deler av den i alle fall. Det beste er fullt på høyde, og vel så det, med det beste fra siste.united59 skrev:The Avett Brothers - Emotionalism
![]()
Mens jeg renser den selvrensende kaffemaskinen.
Synes fremdeles den er bra, men om den når mot toppen i år vet jeg ikke.Lyngen skrev:Neste;
![]()
Hvor bra er den egentlig? Har dett gått nedover, likt eller oppover?
Vad tycks?dag1234 skrev:Lars Demian - Man får vara att man inte är død
![]()
Jeg tycks den var veldig kjekk. Den føyer seg inn i en ypperlig svensk tradisjon fra Bellmann og Taube til Cornelis og Winnerbäck. Men han her gjør det med en egen vri og med sivilisasjonskritikk så det svir men med glimt av syrlig sarkasme. Gode poenger og melodier som står til innholdet.Townes skrev:Vad tycks?dag1234 skrev:Lars Demian - Man får vara att man inte är død
![]()
Låter drit hos meg. Komprimert til helvete og tilbake og vel så det! Jeg er helt enig med VG's anmelder her. Grrr...lars_erik skrev:VG tar feil. Flott lyd på anlegget. Sikkert ikke like bra på iPod.Sleiven skrev:Hva med lydkvaliteten/ innspillingen... VG sa var ikke særlig imponert på det området. Hvs synes en hifier om den saken,,VilhelmW skrev:Beth Hart & joe Bonamassa's Don't Explain" er en nyyydelig sak! Her kan man virkelig få testa anlegget!! Anbefales varmt!