Gillian Welch The Harrow & The Harvest
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/61pAfk0RnzL._SL500_AA300_.jpg)
Nydelig plateJanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Merkelig ???Mr-T skrev:Låter drit hos meg. Komprimert til helvete og tilbake og vel så det! Jeg er helt enig med VG's anmelder her. Grrr...lars_erik skrev:VG tar feil. Flott lyd på anlegget. Sikkert ikke like bra på iPod.Sleiven skrev:Hva med lydkvaliteten/ innspillingen... VG sa var ikke særlig imponert på det området. Hvs synes en hifier om den saken,,VilhelmW skrev:Beth Hart & joe Bonamassa's Don't Explain" er en nyyydelig sak! Her kan man virkelig få testa anlegget!! Anbefales varmt!![]()
Du husket vel slips??lars_erik skrev:Oppshina, ren og pen, drar man på neste konsert. Med denne på bilanlegget.
Ikke i en sådan andledning. :dag1234 skrev:Du husket vel slips??lars_erik skrev:Oppshina, ren og pen, drar man på neste konsert. Med denne på bilanlegget.
+1 ikke julenisseslipsetdag1234 skrev:Du husket vel slips??lars_erik skrev:Oppshina, ren og pen, drar man på neste konsert. Med denne på bilanlegget.
Da kan du like godt gå naken! Jeg tar på slips bare jeg skal ut med søpla.65finger skrev:+1 ikke julenisseslipsetdag1234 skrev:Du husket vel slips??lars_erik skrev:Oppshina, ren og pen, drar man på neste konsert. Med denne på bilanlegget.
kjeledress kan han gå meddag1234 skrev:Da kan du like godt gå naken! Jeg tar på slips bare jeg skal ut med søpla.65finger skrev:+1 ikke julenisseslipsetdag1234 skrev:Du husket vel slips??lars_erik skrev:Oppshina, ren og pen, drar man på neste konsert. Med denne på bilanlegget.
Hvordan har det seg at det ante meg, mon tro :dag1234 skrev:Da kan du like godt gå naken! Jeg tar på slips bare jeg skal ut med søpla.65finger skrev:+1 ikke julenisseslipsetdag1234 skrev:Du husket vel slips??lars_erik skrev:Oppshina, ren og pen, drar man på neste konsert. Med denne på bilanlegget.
Fortell.room skrev:snakker om slips, fikk meg slips app på telefonen igår.
Kjekk sak..![]()
Å, det var det jeg visste. Jeg får sende påklederen min...room skrev:how to tie a tie heter appen. denne finner du på Androidmarked.
skulle ikke forundre meg om du finner slipsapp i eplebutikken også..
Det verste er at jeg har hatt den liggende i skuffen i flere år, uten å ta den frem. Gjelder også Awake-skiva. Interessen har bare ikke vært der før nå. Men, de 7 skivene jeg har av de nå, kommer til å få en god del spilletid fremover.room skrev:der har du plate nr 2 Vargen. den er et must!!
Hehe.JanR skrev:Sette på litt pop musikk tror jeg 8)
![]()
Cd.
/jan
Oj, det var lenge siden man hørte denFinbeck skrev: