Wilco - The whole love
Vedlegg
-
216 KB Visninger: 105
fin gramofon. har Wilcocoveret fått eseløre allerede.Townes skrev:Wilco - The whole love
Her i Norges rettmessige hovedstad er det 11 grader, og det loves delvis skyet. Nå ser det relativt grått ut utenfor vinduene, men solen bør titte fram til slutt. Ellers lyttes det til eminente Guttemusikken på Radio 102 live feed. Det er bare et kvarter igjen av showet, som i dag har temaet "Monkey". http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.htmllars_erik skrev:Gudene er gode ;Ddag1234 skrev:Litt happymusikk for å sparke i gang en skittengrå søndag i snødekte Rogaland:
Her i Verdens Navle er det 11 grader![]()
Du er i Nidaros i dag, skjønner jeg.baluba skrev:Her i Norges rettmessige hovedstad er det 11 grader, og det loves delvis skyet. Nå ser det relativt grått ut utenfor vinduene, men solen bør titte fram til slutt. Ellers lyttes det til eminente Guttemusikken på Radio 102 live feed. Det er bare et kvarter igjen av showet, som i dag har temaet "Monkey". http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.htmllars_erik skrev:Gudene er gode ;Ddag1234 skrev:Litt happymusikk for å sparke i gang en skittengrå søndag i snødekte Rogaland:
du tenker på landsbyen med den digre kjerka. prester og andre mørkemenn har gode kår i den teigenlars_erik skrev:Du er i Nidaros i dag, skjønner jeg.baluba skrev:Her i Norges rettmessige hovedstad er det 11 grader, og det loves delvis skyet. Nå ser det relativt grått ut utenfor vinduene, men solen bør titte fram til slutt. Ellers lyttes det til eminente Guttemusikken på Radio 102 live feed. Det er bare et kvarter igjen av showet, som i dag har temaet "Monkey". http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.htmllars_erik skrev:Gudene er gode ;Ddag1234 skrev:Litt happymusikk for å sparke i gang en skittengrå søndag i snødekte Rogaland:
Den var hovedstad fra 1030 til 1217. Da tok barbarene i Bjørgvin oss med vold :'(65finger skrev:du tenker på landsbyen med den digre kjerka. prester og andre mørkemenn har gode kår i den teigenlars_erik skrev:Du er i Nidaros i dag, skjønner jeg.baluba skrev:Her i Norges rettmessige hovedstad er det 11 grader, og det loves delvis skyet. Nå ser det relativt grått ut utenfor vinduene, men solen bør titte fram til slutt. Ellers lyttes det til eminente Guttemusikken på Radio 102 live feed. Det er bare et kvarter igjen av showet, som i dag har temaet "Monkey". http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.htmllars_erik skrev:Gudene er gode ;Ddag1234 skrev:Litt happymusikk for å sparke i gang en skittengrå søndag i snødekte Rogaland:
![]()
Ja den er helt nydelig den der.SaltyDog skrev:Spain - The Blue Moods of Spain (1995)
Vakkert...
Gatulerer med seirene! Bra jobba og bra du vet å ta deg godt betalt. ;Dlars_erik skrev:Feirer gårdagens tapetsering av seierspallen med denne.
lars_erik skrev:Du er i Nidaros i dag, skjønner jeg.baluba skrev:Her i Norges rettmessige hovedstad er det 11 grader, og det loves delvis skyet. Nå ser det relativt grått ut utenfor vinduene, men solen bør titte fram til slutt. Ellers lyttes det til eminente Guttemusikken på Radio 102 live feed. Det er bare et kvarter igjen av showet, som i dag har temaet "Monkey". http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.htmllars_erik skrev:Gudene er gode ;Ddag1234 skrev:Litt happymusikk for å sparke i gang en skittengrå søndag i snødekte Rogaland:
Coveret er som det skal være. Det var en minute seam split, men det er ikkje synlig. Er det øvre venstre hjørnet du mener? Ska vær sånn det.65finger skrev:fin gramofon. har Wilcocoveret fått eseløre allerede.Townes skrev:Wilco - The whole love
;Ddag1234 skrev:Gatulerer med seirene! Bra jobba og bra du vet å ta deg godt betalt. ;Dlars_erik skrev:Feirer gårdagens tapetsering av seierspallen med denne.
Dagens første gapskratt. Kostelig ;Ddag1234 skrev:Det viste jeg at det ikke var snedekt her i hermetikkhovedstaden likevel. Snedekket var en uheldig bivirkning av tilstrekkelige mengder metanol inntil jeg sovnet i lyttestolen med linsene på. Det hadde jeg jo ikke snøring på da jeg voknet i dag tidlig og fremdeles var ganske så full..
Jeg ble naturligvis grepet av panikk i det jeg først trodde rommet var fult av røyk. Heldigvis kikket jeg ut vinduet før jeg alarmerte brannvesenet. Der kunne jeg se at det var de snedekte vidder som slo i mot meg, og jeg falt til ro med det mens jeg rekalukulerte dagens antrekk. Her måtte jeg frem med truger, pelshue og anorakk for å ta meg frem til kirken i dag.
Kan trygt si jeg bommet litt på antrekket, og følte meg ganske mistilpass og ikke så helt lite kokt der jeg satt så andektig.
enda godt. trodde et øyeblikk at det fantes en person som er like uvøren som megTownes skrev:Coveret er som det skal være. Det var en minute seam split, men det er ikkje synlig. Er det øvre venstre hjørnet du mener? Ska vær sånn det.65finger skrev:fin gramofon. har Wilcocoveret fått eseløre allerede.Townes skrev:Wilco - The whole love
Det er godt mulig.baluba skrev:@ Lyngen: Pent arbeid. Siden du jobber i NRK så kjenner du kanskje den teknikeren som endte opp med min gamle Bedini-forsterker?
Dette var et godt forslag!torem skrev:På dobbel vinyl.
![]()
Fantastisk ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Det viste jeg at det ikke var snedekt her i hermetikkhovedstaden likevel. Snedekket var en uheldig bivirkning av tilstrekkelige mengder metanol inntil jeg sovnet i lyttestolen med linsene på. Det hadde jeg jo ikke snøring på da jeg voknet i dag tidlig og fremdeles var ganske så full..
Jeg ble naturligvis grepet av panikk i det jeg først trodde rommet var fult av røyk. Heldigvis kikket jeg ut vinduet før jeg alarmerte brannvesenet. Der kunne jeg se at det var de snedekte vidder som slo i mot meg, og jeg falt til ro med det mens jeg rekalukulerte dagens antrekk. Her måtte jeg frem med truger, pelshue og anorakk for å ta meg frem til kirken i dag.
Kan trygt si jeg bommet litt på antrekket, og følte meg ganske mistilpass og ikke så helt lite kokt der jeg satt så andektig.
Nu er det:
The Deep Dark Woods - The place I left behind En knakende god plate.
Ernærings- og døgnrutinene dine er ikke gode altså. Oppe hele natten og ikke i seng før tidlige morgenen, sove til langt over middagstid og frokost når andre gnager på søndagssteika. Anlegget derimot, er det lite å utsette på. Ungdommen nå tildags. Hvem er det som skal arve jorden?lars_erik skrev:Til frokost. På fullverdig, sivilisert avspillingsutstyr :![]()
Tenk deg om nå. Ønsker du virkelig å diskutere tidslinjen til Kongeriget Norge med en karmøybu? Tenk deg jævlig godt om før du svarer, og les gjerne om Harald Hårfagre på Wikipedia i tillegg.lars_erik skrev:Den var hovedstad fra 1030 til 1217. Da tok barbarene i Bjørgvin oss med vold :'(65finger skrev:du tenker på landsbyen med den digre kjerka. prester og andre mørkemenn har gode kår i den teigenlars_erik skrev:Du er i Nidaros i dag, skjønner jeg.baluba skrev:Her i Norges rettmessige hovedstad er det 11 grader, og det loves delvis skyet. Nå ser det relativt grått ut utenfor vinduene, men solen bør titte fram til slutt. Ellers lyttes det til eminente Guttemusikken på Radio 102 live feed. Det er bare et kvarter igjen av showet, som i dag har temaet "Monkey". http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.htmllars_erik skrev:Gudene er gode ;Ddag1234 skrev:Litt happymusikk for å sparke i gang en skittengrå søndag i snødekte Rogaland:
![]()
En gang til. Fantastisk plate.lars_erik skrev:Dag, denne er fantastisk. Men da finnes den vel ikke på FY!![]()