Hvordan høres disse gutta ut nå, 30 år etter?
Vedlegg
-
13.1 KB Visninger: 118
|
Flytta ut i garasjen?65finger skrev:denne
Det er lenge siden. må sjekkes utHansern skrev:Hvordan høres disse gutta ut nå, 30 år etter?
Koseplate med peis og rødvinlars_erik skrev:Flytta ut i garasjen?65finger skrev:denne
Flotter seg ute i garasjen65finger skrev:Koseplate med peis og rødvinlars_erik skrev:Flytta ut i garasjen?65finger skrev:denne
Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne
Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne![]()
Da får jeg ta en sniklytt på den65finger skrev:Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne![]()
er litt usikker på om det er helt i din gatelars_erik skrev:Da får jeg ta en sniklytt på den65finger skrev:Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne![]()
![]()
Den er på vei over fjellene, ned til en herværende PC. Time will show.65finger skrev:er litt usikker på om det er helt i din gatelars_erik skrev:Da får jeg ta en sniklytt på den65finger skrev:Jack er en kjernekarlars_erik skrev:Syns det bildet så skrekkelig tvilsomt ut, så jeg pynta på det65finger skrev:Det er en veldig bra plate. Så det er greit.lars_erik skrev:Slik! Nå er det rett!65finger skrev:denne![]()
![]()
Høre på den og, før Morfeus inviteres med helt hjem.lars_erik skrev:Flotte greier, Dag.
Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige
Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige![]()
Passer fint å melde den på i albumstafetten 15, da?united59 skrev:Crooked Fingers - Breaks In The Armor
![]()
En av årets beste.
Ting som alltid har vært som de er, kan ikke plutselig forandres. Ikke rart det blir krig :united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige![]()
Lars Erik altså![]()
Vi trenger alle strukturer, ellers er vi prisgitt kaos. Og spesielt vi som har svake indre strukturer er avhengig av de ytre strukturene. Sånn er det bare.united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige![]()
Lars Erik altså
Crooked Fingers - Breaks In The Armor
![]()
En av årets beste.
Ja litt morsomt at andres rutiner gir trygghet, da kan vi leve spontant og galt selv.dag1234 skrev:Vi trenger alle strukturer, ellers er vi prisgitt kaos. Og spesielt vi som har svake indre strukturer er avhengig av de ytre strukturene. Sånn er det bare.united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige![]()
Lars Erik altså
En av årets beste.
He, he.united59 skrev:Ja litt morsomt at andres rutiner gir trygghet, da kan vi leve spontant og galt selv.dag1234 skrev:Vi trenger alle strukturer, ellers er vi prisgitt kaos. Og spesielt vi som har svake indre strukturer er avhengig av de ytre strukturene. Sånn er det bare.united59 skrev:Behov for rutiner du.lars_erik skrev:Ah. Et lettelsens sukk65finger skrev:tar kvelden med det vanlige![]()
Lars Erik altså
En av årets beste.
Bare mor er hjemme og aldri skilles.....
Dazed skrev:Passer fint å melde den på i albumstafetten 15, da?united59 skrev:Crooked Fingers - Breaks In The Armor
![]()
En av årets beste.![]()