Neil Young
Vedlegg
-
52.9 KB Visninger: 136
Er ikke en nyutgivelse dette, heller en helt ny plate. Tror det er en annen konsert, men usikker foreløpig. (18 spor her, mot 30 på "Acoustic..", flere og lengre introer her). Men likhetene er store. Skal sammenligne litt mer direkte i ettermiddag. Det skal noe til å toppe den fantastiske plata du har fra før. Det første jeg lot meg merke med, var et mørkere lydbilde på Unplugged.jowil skrev:Så den er utgitt på nytt altså? Lurte litt på den første posten din siden coveret mitt er lik den siste du la ut. Det er jo virkelig en fabelaktig plate det der og om den nyeste er en bedre utgivelse må nok den skaffes til veie. Hvilken av disse foretrekker du?united59 skrev:Spiller av den eldre utgaven også, den har litt lysere, lettere lydbilde.united59 skrev:Willy DeVille - Unplugged in Berlin
Willy DeVille - Acoustic Trio in Berlin
Etter en liten runde innom Discogs gikk det opp et lys for meg. Dette er jo en vinylutgivelse. Den skal kjøpes.united59 skrev:Er ikke en nyutgivelse dette, heller en helt ny plate. Tror det er en annen konsert, men usikker foreløpig. (18 spor her, mot 30 på "Acoustic..", flere og lengre introer her). Men likhetene er store. Skal sammenligne litt mer direkte i ettermiddag. Det skal noe til å toppe den fantastiske plata du har fra før. Det første jeg lot meg merke med, var et mørkere lydbilde på Unplugged.jowil skrev:Så den er utgitt på nytt altså? Lurte litt på den første posten din siden coveret mitt er lik den siste du la ut. Det er jo virkelig en fabelaktig plate det der og om den nyeste er en bedre utgivelse må nok den skaffes til veie. Hvilken av disse foretrekker du?united59 skrev:Spiller av den eldre utgaven også, den har litt lysere, lettere lydbilde.united59 skrev:Willy DeVille - Unplugged in Berlin
Bra, men jeg liker så godt "Acoustic.." jeg også.
Willy DeVille - Unplugged in Berlin
![]()
Jeg hadde alle platene til Mink DeVille på vinyl. Gav dem bort for noen år siden. Og platespilleren. ???jowil skrev:Etter en liten runde innom Discogs gikk det opp et lys for meg. Dette er jo en vinylutgivelse. Den skal kjøpes.united59 skrev:Er ikke en nyutgivelse dette, heller en helt ny plate. Tror det er en annen konsert, men usikker foreløpig. (18 spor her, mot 30 på "Acoustic..", flere og lengre introer her). Men likhetene er store. Skal sammenligne litt mer direkte i ettermiddag. Det skal noe til å toppe den fantastiske plata du har fra før. Det første jeg lot meg merke med, var et mørkere lydbilde på Unplugged.jowil skrev:Så den er utgitt på nytt altså? Lurte litt på den første posten din siden coveret mitt er lik den siste du la ut. Det er jo virkelig en fabelaktig plate det der og om den nyeste er en bedre utgivelse må nok den skaffes til veie. Hvilken av disse foretrekker du?united59 skrev:Spiller av den eldre utgaven også, den har litt lysere, lettere lydbilde.united59 skrev:Willy DeVille - Unplugged in Berlin
Bra, men jeg liker så godt "Acoustic.." jeg også.
Willy DeVille - Unplugged in Berlin
Liker steike godt Pistola også. Synd at ikke den er å få tak i på vinyl. :-/
Tenkte jeg skulle spille denne i dag ja. Nå blei det enkelt å melde fra om det også.Townes skrev:Deer Tick - Divine Providence
![]()
Liker den, men foreløpig liker eg Born on flag day bedre. Det er tydelig at de har hørt sin skjerv Replacements i forkant av denne plata. Let's all go to the bar er en klar høgdare til nå. Herlig rølp, men foreløpig tror eg låtskrivinga er hakket hvassere på den forrige. Men har kun hørt denne tre-fire ganger.united59 skrev:Tenkte jeg skulle spille denne i dag ja. Nå blei det enkelt å melde fra om det også.Townes skrev:Deer Tick - Divine Providence
![]()
Hva syns du om den?
Nå er verdens ende nær ???dag1234 skrev:Hvilken venn vi har i Jesus, Guds hellige mor og Amazon
The Walkabouts - Satisfied mind
Sparer det beste til slutt, vettu.lars_erik skrev:Nå er verdens ende nær ???dag1234 skrev:Hvilken venn vi har i Jesus, Guds hellige mor og Amazon
Hva med den beste? Selve mesterverket?
Så misjonsbefalingen er iverksatt?dag1234 skrev:Sparer det beste til slutt, vettu.lars_erik skrev:Nå er verdens ende nær ???dag1234 skrev:Hvilken venn vi har i Jesus, Guds hellige mor og Amazon
Hva med den beste? Selve mesterverket?
lars_erik skrev:Det var i de dager, hvor Lars Erik styrte på Galleien, at det gikk ut en befaling: " Gå ut og lett opp alle Snurrere, i det dere gjør de til mine lydhøre disipler. La de stenge FY!. Og se; jeg er med ørene deres alle dager, inntill hørselens ende".
Så man spiller på Mac(verk) :'(dag1234 skrev:Du vet, protestantene drev jo og feiret sin Allehelgensdag (sic!) her på søndag og du har jo drevet å påkalt Hellig Olav, Norges konge til evig tid, og jeg tror det i sum har ført til at Vår Herre har sett i nåde til meg, og forløst noen cder fra De Britiske Øer. Spilleren hviler nok fremdeles med fiskene i brønnen. Kan være jeg får napp en av dagene, men ikke nu på momangen.
Det er så man nesten får en religiøs opplevelse av slikt ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Ateisten opplever lossless-kontakt med Gud, eller?lars_erik skrev:Det er så man nesten får en religiøs opplevelse av slikt ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Nei. Det religiøse ligger i gleden over at evangeliet om den gode lyd og musikk spresdag1234 skrev:Ateisten opplever lossless-kontakt med Gud, eller?lars_erik skrev:Det er så man nesten får en religiøs opplevelse av slikt ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Det første bud, lars_erik, hvordan var det nå igjen..?lars_erik skrev:Nei. Det religiøse ligger i gleden over at evangeliet om den gode lyd og musikk spresdag1234 skrev:Ateisten opplever lossless-kontakt med Gud, eller?lars_erik skrev:Det er så man nesten får en religiøs opplevelse av slikt ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight![]()