Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.146
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    jowil skrev:
    united59 skrev:
    united59 skrev:
    Willy DeVille - Unplugged in Berlin
    Spiller av den eldre utgaven også, den har litt lysere, lettere lydbilde.
    Willy DeVille - Acoustic Trio in Berlin
    Så den er utgitt på nytt altså? Lurte litt på den første posten din siden coveret mitt er lik den siste du la ut. Det er jo virkelig en fabelaktig plate det der og om den nyeste er en bedre utgivelse må nok den skaffes til veie. Hvilken av disse foretrekker du?
    Er ikke en nyutgivelse dette, heller en helt ny plate. Tror det er en annen konsert, men usikker foreløpig. (18 spor her, mot 30 på "Acoustic..", flere og lengre introer her). Men likhetene er store. Skal sammenligne litt mer direkte i ettermiddag. Det skal noe til å toppe den fantastiske plata du har fra før. Det første jeg lot meg merke med, var et mørkere lydbilde på Unplugged.
    Bra, men jeg liker så godt "Acoustic.." jeg også. :)

jowil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Antall liker
    9
    united59 skrev:
    jowil skrev:
    united59 skrev:
    united59 skrev:
    Så den er utgitt på nytt altså? Lurte litt på den første posten din siden coveret mitt er lik den siste du la ut. Det er jo virkelig en fabelaktig plate det der og om den nyeste er en bedre utgivelse må nok den skaffes til veie. Hvilken av disse foretrekker du?
    Er ikke en nyutgivelse dette, heller en helt ny plate. Tror det er en annen konsert, men usikker foreløpig. (18 spor her, mot 30 på "Acoustic..", flere og lengre introer her). Men likhetene er store. Skal sammenligne litt mer direkte i ettermiddag. Det skal noe til å toppe den fantastiske plata du har fra før. Det første jeg lot meg merke med, var et mørkere lydbilde på Unplugged.

Etter en liten runde innom Discogs gikk det opp et lys for meg. Dette er jo en vinylutgivelse. Den skal kjøpes.

Liker steike godt Pistola også. Synd at ikke den er å få tak i på vinyl. :-/

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.146
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    jowil skrev:
    united59 skrev:
    jowil skrev:
    united59 skrev:
    united59 skrev:

Etter en liten runde innom Discogs gikk det opp et lys for meg. Dette er jo en vinylutgivelse. Den skal kjøpes.

Liker steike godt Pistola også. Synd at ikke den er å få tak i på vinyl. :-/
    Jeg hadde alle platene til Mink DeVille på vinyl. Gav dem bort for noen år siden. Og platespilleren. ???
    I går bestilte jeg riaa-trinn, platespiller blir det neste. Unplugged i Berlin kan meget gjerne bli første vinylplate.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    united59 skrev:
    Townes skrev:
    Deer Tick - Divine Providence

Tenkte jeg skulle spille denne i dag ja. Nå blei det enkelt å melde fra om det også. :) Hva syns du om den?
    Liker den, men foreløpig liker eg Born on flag day bedre. Det er tydelig at de har hørt sin skjerv Replacements i forkant av denne plata. Let's all go to the bar er en klar høgdare til nå. Herlig rølp, men foreløpig tror eg låtskrivinga er hakket hvassere på den forrige. Men har kun hørt denne tre-fire ganger.

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Kjørt gjennom mesteparten av The Hives som er på Spotify.
    Avslutter med samleren, your new favourite band.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Hvilken venn vi har i Jesus, Guds hellige mor og Amazon

The Walkabouts - Satisfied mind
    Nå er verdens ende nær ??? :eek:

Hva med den beste? Selve mesterverket?
    Sparer det beste til slutt, vettu.
    Så misjonsbefalingen er iverksatt? :eek:

lars_erik skrev:
    Det var i de dager, hvor Lars Erik styrte på Galleien, at det gikk ut en befaling: " Gå ut og lett opp alle Snurrere, i det dere gjør de til mine lydhøre disipler. La de stenge FY!. Og se; jeg er med ørene deres alle dager, inntill hørselens ende".

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Du vet, protestantene drev jo og feiret sin Allehelgensdag (sic!) her på søndag og du har jo drevet å påkalt Hellig Olav, Norges konge til evig tid, og jeg tror det i sum har ført til at Vår Herre har sett i nåde til meg, og forløst noen cder fra De Britiske Øer. Spilleren hviler nok fremdeles med fiskene i brønnen. Kan være jeg får napp en av dagene, men ikke nu på momangen.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Du vet, protestantene drev jo og feiret sin Allehelgensdag (sic!) her på søndag og du har jo drevet å påkalt Hellig Olav, Norges konge til evig tid, og jeg tror det i sum har ført til at Vår Herre har sett i nåde til meg, og forløst noen cder fra De Britiske Øer. Spilleren hviler nok fremdeles med fiskene i brønnen. Kan være jeg får napp en av dagene, men ikke nu på momangen.
    Så man spiller på Mac(verk) :'(
    Bruk stor krok!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    The Walkabouts - Train leaves at eight
    Det er så man nesten får en religiøs opplevelse av slikt ;D
    Ateisten opplever lossless-kontakt med Gud, eller?
    Nei. Det religiøse ligger i gleden over at evangeliet om den gode lyd og musikk spres ;)
    Det første bud, lars_erik, hvordan var det nå igjen..?

Etter oppfordring:

The Walkene - Train leaves at eight

Vedlegg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn