T
TT.
Gjest
Brian Hughes
Vedlegg
-
16.4 KB Visninger: 162
Ehe, frontmann for indierockeband som var inspirasjonskilde til Sonic Youth.Lyngen skrev:Jo den er bra, men jeg liker ikke stemmen hans så veldig godt. En 6-7 plate? Høres litt ut som en køntriartist som ikke vil være køntriartistBent skrev:Jeg har ikke hørt den enda, noe bra?Lyngen skrev:Hva er det dere hører på? Årets beste?
![]()
.
NEI Lyngen!Lyngen skrev:Ehe, frontmann for indierockeband som var inspirasjonskilde til Sonic Youth.Lyngen skrev:Jo den er bra, men jeg liker ikke stemmen hans så veldig godt. En 6-7 plate? Høres litt ut som en køntriartist som ikke vil være køntriartistBent skrev:Jeg har ikke hørt den enda, noe bra?Lyngen skrev:Hva er det dere hører på? Årets beste?
![]()
.
Kjenner ikke til Archers of Loaf. Kan jo høre litt;
![]()
Uh.. Vel ....
Får ta en lytt på denne jeg også da.Lyngen skrev:Ehe, frontmann for indierockeband som var inspirasjonskilde til Sonic Youth.Lyngen skrev:Jo den er bra, men jeg liker ikke stemmen hans så veldig godt. En 6-7 plate? Høres litt ut som en køntriartist som ikke vil være køntriartistBent skrev:Jeg har ikke hørt den enda, noe bra?Lyngen skrev:Hva er det dere hører på? Årets beste?
![]()
.
Uh.. Vel ....
Oi.. Skal vi kaste erter på hverandreunited59 skrev:Ellers får vi ta en krangel i Messa i dag ;D
Jeg og, mens jeg spikker middag.Bent skrev:Får ta en lytt på denne jeg også da.Lyngen skrev:Ehe, frontmann for indierockeband som var inspirasjonskilde til Sonic Youth.Lyngen skrev:Jo den er bra, men jeg liker ikke stemmen hans så veldig godt. En 6-7 plate? Høres litt ut som en køntriartist som ikke vil være køntriartistBent skrev:Jeg har ikke hørt den enda, noe bra?Lyngen skrev:Hva er det dere hører på? Årets beste?
![]()
.
Uh.. Vel ....![]()
dag1234 skrev:Jeg og, mens jeg spikker middag.Bent skrev:Får ta en lytt på denne jeg også da.Lyngen skrev:Ehe, frontmann for indierockeband som var inspirasjonskilde til Sonic Youth.Lyngen skrev:Jo den er bra, men jeg liker ikke stemmen hans så veldig godt. En 6-7 plate? Høres litt ut som en køntriartist som ikke vil være køntriartistBent skrev:Jeg har ikke hørt den enda, noe bra?Lyngen skrev:Hva er det dere hører på? Årets beste?
![]()
.
Uh.. Vel ....![]()
Heller surkål, poteter og saus, medisterkakene kan vel spises? Nei kaster dem også. ;DLyngen skrev:Oi.. Skal vi kaste erter på hverandreunited59 skrev:Ellers får vi ta en krangel i Messa i dag ;D..
Ok, da vet jeg hvem du er ;Dunited59 skrev:Heller surkål, poteter og saus, medisterkakene kan vel spises? Nei kaster dem også. ;D
Men, se da er alt såre vel...Lyngen skrev:Pitchfork er enig med meg så da er alt vel![]()
.
Her må det spilles mange runder med Atlas Sound. Synes bra uten at den begeister veldig.
FLOTT!Lyngen skrev:
Og misjonsbefalingen fra i går; når har du tenkt å følge opp den? Slik at du kan lytte til all den bra musikken, som ikke er på FY!?dag1234 skrev:Crooked Fingers - Breaks in the armor
lars_erik skrev:Det var i de dager, hvor Lars Erik styrte på Galleien, at det gikk ut en befaling: " Gå ut og lett opp alle Snurrere, i det dere gjør de til mine lydhøre disipler. La de stenge FY!. Og se; jeg er med ørene deres alle dager, inntill hørselens ende".
Nja hm...dag1234 skrev:Men, se da er alt såre vel...Lyngen skrev:Pitchfork er enig med meg så da er alt vel![]()
.
Her må det spilles mange runder med Atlas Sound. Synes bra uten at den begeister veldig.![]()
Har begynt å pilke etter spilleren, men først må jeg lirke kroken forbi et kjøleskap og to narkomane.lars_erik skrev:Og misjonsbefalingen fra i går; når har du tenkt å følge opp den? Slik at du kan lytte til all den bra musikken, som ikke er på FY!?dag1234 skrev:Crooked Fingers - Breaks in the armor
lars_erik skrev:Det var i de dager, hvor Lars Erik styrte på Galleien, at det gikk ut en befaling: " Gå ut og lett opp alle Snurrere, i det dere gjør de til mine lydhøre disipler. La de stenge FY!. Og se; jeg er med ørene deres alle dager, inntill hørselens ende".
Pichfork har gitt den 9, så....Lyngen skrev:Kanskje debuten er bedre;
![]()
?
Syntes den var straks bedre enn den første tilfeldige Arches of Loaf skiva jeg hørte på, men selv om den syntes god så var det ikke helt min greie.united59 skrev:Pichfork har gitt den 9, så....Lyngen skrev:Kanskje debuten er bedre;
![]()
?
Likte ikke det.
http://pitchfork.com/reviews/albums...n=search&utm_medium=site&utm_source=search-ac
Siden mitt valg ikke traff blink prøver jeg dindag1234 skrev:Har blitt hundset av Tore Hund til å legge Spotify til sides. Så da denne på iTunes, istykkerrippet og galematiaskomprimert:
Säkert! - Säkert! Fin er den. Det er hvertfall sikkert.
Archer of loaf ligger i spille lista. Så siden kvelden enda er bare barnet kan meget skje.Lyngen skrev:Siden mitt valg ikke traff blink prøver jeg dindag1234 skrev:Har blitt hundset av Tore Hund til å legge Spotify til sides. Så da denne på iTunes, istykkerrippet og galematiaskomprimert:
Säkert! - Säkert! Fin er den. Det er hvertfall sikkert..
Ja, iStykker er jo meget bedre enn FY! :'(dag1234 skrev:Har blitt hundset av Tore Hund til å legge Spotify til sides. Så da denne på iTunes, istykkerrippet og galematiaskomprimert:
Säkert! - Säkert! Fin er den. Det er hvertfall sikkert.