Du har denne, altså?rolfozzy skrev:Tror det er den eneste Townesålata jeg mangler. Får vel hanke den inn etterhvert.65finger skrev:denne
Nei. da er det to da.baluba skrev:Du har denne, altså?rolfozzy skrev:Tror det er den eneste Townesålata jeg mangler. Får vel hanke den inn etterhvert.65finger skrev:denne
![]()
Rain on a Conga Drum - Live in Berlin. På gomusicnow.com (hvor jeg fant bildet) står det at platen er gitt ut i 1995. Mulig at det gjelder at den ble gitt ut da på skikkelig label, men jeg kjøpte den direkte av artistens roadmanager like før jul i 1991. Spilles nå, takk for inspirasjon til å spille nettopp denne platen. Townes alene på scenen med en akustisk gitar. Platen er ganske lik konserten jeg selv var på.
Du store, den må bare kjøpes inn :rolfozzy skrev:
Den er reutgitt minst én gang ja. Fin den saken der. Eg har en reutgivelse med et helt annet cover:baluba skrev:Du har denne, altså?rolfozzy skrev:Tror det er den eneste Townesålata jeg mangler. Får vel hanke den inn etterhvert.65finger skrev:denne
![]()
Rain on a Conga Drum - Live in Berlin. På gomusicnow.com (hvor jeg fant bildet) står det at platen er gitt ut i 1995. Mulig at det gjelder at den ble gitt ut da på skikkelig label, men jeg kjøpte den direkte av artistens roadmanager like før jul i 1991. Spilles nå, takk for inspirasjon til å spille nettopp denne platen. Townes alene på scenen med en akustisk gitar. Platen er ganske lik konserten jeg selv var på.
Nei usja det var kjedelig.Lyngen skrev:Kan jo alltids prøve litt;
![]()
Dritkul plate!Brasse skrev:
Townes skrev:Nå kom ikke det bildet fram, men jeg regner med at det er coveret jeg bruker i Jriver, for variasjonens skyld. Men selve disken har dette coverbildet.baluba skrev:Du har denne, altså?rolfozzy skrev:Tror det er den eneste Townesålata jeg mangler. Får vel hanke den inn etterhvert.65finger skrev:denne
![]()
Konserten som er tatt opp er veldig lik den jeg selv var på. Det virker som om småltålken var ganske innøvd, for å si det slik. Det høres spontant ut, men var det ikke. Uten at det ødelegger noe som helst at Townes hadde et lite skuespillertalent.
Nu er jeg ferdig på jobb for nå. Halleluja! En liten tur i butikker, og så rett hjem til sofaen. Kanskje jeg gidder å skifte forsterker i dag?
Den er reutgitt minst én gang ja. Fin den saken der. Eg har en reutgivelse med et helt annet cover:
![]()
Den og! Det er jo verdens nest beste progplate. Du er jo bare gullgod, Townes.Townes skrev:King Crimson - Red
![]()
Bruker denne litt utover de tidene også jeg /janJanR skrev:![]()
Cd.
Etter-middag-musikk.
/jan