Anne Marie Almedal
mvh
mvh
Vedlegg
-
12.3 KB Visninger: 166
|
Såpass ;D ;D ;Dlars_erik skrev:Før man tar luren ut.
He,he ;D ;DBent skrev:Såpass ;D ;D ;Dlars_erik skrev:Før man tar luren ut.
Jøje meg. Har han begynt å lufte luren allerede? Vi skal få det gøy til helga, folkens.Bent skrev:Såpass ;D ;D ;Dlars_erik skrev:Før man tar luren ut.
Bent skrev:Mens noen lufter luren, øver jeg meg på stripping
Det la jeg vel opp til selv ja, burde tenkt meg litt mer om før jeg bestemte platelars_erik skrev:Bent skrev:Mens noen lufter luren, øver jeg meg på stripping![]()
;DBent skrev:Det la jeg vel opp til selv ja, burde tenkt meg litt mer om før jeg bestemte platelars_erik skrev:Bent skrev:Mens noen lufter luren, øver jeg meg på stripping![]()
![]()
Se der, det var en problemstilling å grunde på din vantro hund.lars_erik skrev:Denne nå, til de russiske wienerbrødene![]()
Min forfader, Tore Hund, bodde jo et sverdkast unna :-*dag1234 skrev:Se der, det var en problemstilling å grunde på din vantro hund.lars_erik skrev:Denne nå, til de russiske wienerbrødene![]()
Justin Townes Earle - Harlem River Blues
Lyden mann?! Lyden?atonal skrev:Jethro Tull - Aqualung 40th Anniversary Special Edition, remaster av Steven Wilson
Lyden er meget bra. Fresh og krisp, som nybakt kneip.lars_erik skrev:Lyden mann?! Lyden?atonal skrev:Jethro Tull - Aqualung 40th Anniversary Special Edition, remaster av Steven Wilson
Da kommer det nok en versjon av denne fantastiske plata i hyllene mineatonal skrev:Lyden er meget bra. Fresh og krisp, som nybakt kneip.lars_erik skrev:Lyden mann?! Lyden?atonal skrev:Jethro Tull - Aqualung 40th Anniversary Special Edition, remaster av Steven Wilson