- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Så var det denne på cd.
The Walka - Travels in Dusteland
The Walka - Travels in Dusteland
Vedlegg
-
60.5 KB Visninger: 181
Flere runder takk. Flott popLyngen skrev:Den var fortsatt kjedelig.
Denne da;
![]()
65finger skrev:denne
han rager høytHansern skrev:65finger skrev:denne
Så Townes i Tromsø året før han dro.
Sterkt.
Fortalte historien om hunden -
tror alle i salen (fullstappa Blårock) skjønte hva han snakka om.
uff...trist ...... :'( :'(
Flott mann.
Det er jo midt på natt65finger skrev:sengen :'( opp kl 0600
Det er helt jævlig men penger skal tjenes for så kunne brukeslars_erik skrev:Det er jo midt på natt65finger skrev:sengen :'( opp kl 0600
Ingen hensikt å legge seg!
Takk for den. Rare greier. Hansern like!united59 skrev:My Morning Jacket - Circuital
![]()
Fin melodiøs rock.
Tja, heller psykedliskrock eller indie eller alternativ rock. Dagens prog kan jeg ikke så mye om, men biller meg inn at den er hardere og styggere. Gammal prog, derimot....Hansern skrev:Takk for den. Rare greier. Hansern like!united59 skrev:My Morning Jacket - Circuital
![]()
Fin melodiøs rock.
ville da kallt dette progrock????
Gentle Spirit er jo på spotifty. Er vel fortsatt mulig med en gratiskonto der, eller?Hansern skrev:Litt forutsigbart, men jeg har fallt fullstendig for det Edwardianske univers. En eller annen i denne tråden fortjener
en stor klem for å ha vekket min interesse for David Eugene Edwards (skal finne ut hvem). Takk.
Edit: Dere vet hvem dere er - ble for langt å leite
Spilles mens jeg planlegger et albumkjøp eller to, vurderer å ta Jonathan Wilson-Gentle Spirit uhørt,
er jo ikke tilgjengelig noensteder gratis, fysjom! Fristes til å ta dere på ordet, blir plass til etpar
tre titler utenom 16H og WH (samt litt progrock til fruen slik at alibiet er i orden)
Skal sjekke ut Steve Hackett - husker første soloLP'en som overrasket stort og ble spillt jevnlig,
samt Willy DeVille - første soloen var jo en liten perle. Fryktelig spennende.
Om man skal kjøpe en Walkabouts som en start - hvilket album? 'Train leaves..' er ikke tilgjengelig på fy/wi
så jeg får ikke forhåndssensurert den mot resten. Dessuten har de gitt ut 15 eller deromkring - så hvor skal en stakkar starte?