- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Dawes - Nothing is wrong
Vedlegg
-
46.9 KB Visninger: 155
37 minutter til helg! Da blir det Arcade Fire´s forstader på iPod endag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Hehe. Herlig med fri i forstaden!Lyngen skrev:37 minutter til helg! Da blir det Arcade Fire´s forstader på iPod endag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong.
Hva!!!dag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Helga starter torsdag kl 19. Det vet da alle!lars_erik skrev:Hva!!!dag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Trodde det var united som drev med slik mobbing?! ???
Nå blir jeg litt forvirret... Der jeg kommer fra begynner helgen fredag etter jobb. ???united59 skrev:Helga starter torsdag kl 19. Det vet da alle!lars_erik skrev:Hva!!!dag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Men det går jo ikke an å mobbe lærerne med sånt. Selv når de liksom skal jobbe, går de tur. Nesten fri hele året.
Huff ja, det er et slit 8)united59 skrev:Helga starter torsdag kl 19. Det vet da alle!lars_erik skrev:Hva!!!dag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Men det går jo ikke an å mobbe lærerne med sånt. Selv når de liksom skal jobbe, går de tur. Nesten fri hele året.
Har ikke du nettopp proklamert at du hadde helg fra og med i ettermiddag? ???dag1234 skrev:Nå blir jeg litt forvirret... Der jeg kommer fra begynner helgen fredag etter jobb. ???united59 skrev:Helga starter torsdag kl 19. Det vet da alle!lars_erik skrev:Hva!!!dag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
Jeg har helg??lars_erik skrev:Har ikke du nettopp proklamert at du hadde helg fra og med i ettermiddag? ???dag1234 skrev:Nå blir jeg litt forvirret... Der jeg kommer fra begynner helgen fredag etter jobb. ???united59 skrev:Helga starter torsdag kl 19. Det vet da alle!lars_erik skrev:Hva!!!dag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Dawes - Nothing is wrong
I denne tråder er vi alle sjefer lars_erik ;D ;Dlars_erik skrev:Jeg går inn for Gismo som HMS-sjef i denne tråden, og setter herved fram et offisielt forslag om det.
Her er meget at gribe fatt i.
Jeg er mer tilhenger av diktaturet framfor anarkiet 8)gismo skrev:I denne tråder er vi alle sjefer lars_erik ;D ;Dlars_erik skrev:Jeg går inn for Gismo som HMS-sjef i denne tråden, og setter herved fram et offisielt forslag om det.
Her er meget at gribe fatt i.
gismo
Jess, og livet er herlig dere.65finger skrev:klart det er helg
Mein Gott, Mein Gott.dag1234 skrev:Har blitt sinnsyk. Koblet opp igjen cdspilleren.
The Walkabouts - 'Satanifisert mind'
Gikk rundt og sa god helg til alle i dag. Tok litt tid før jeg oppdaget at det var torsdag! Dette er din skyld DagLyngen skrev:37 minutter til helg! Da blir det Arcade Fire´s forstader på iPod endag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
Nei, nå begynner du og. Lyngen, Lyngen, tsk, tsk, tsk. Snart kommer det to store menn i hvite frakker. Du gjør best i å bli med dem.Lyngen skrev:Gikk rundt og sa god helg til alle i dag. Tok litt tid før jeg oppdaget at det var torsdag! Dette er din skyld DagLyngen skrev:37 minutter til helg! Da blir det Arcade Fire´s forstader på iPod endag1234 skrev:Joho! ENDELIG HELG!
![]()
![]()
. Jobb i morgen også :-\.
Nok et oppskrytt norsk album eller har de svært gode anmeldelsene rett denne gangen?
120 days II:
![]()
Du spiller mye goknall for tida fingern. Den der plata er bare fullstendig nydelig... Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce65finger skrev:første etter en lang dag
![]()
Jeg skaffer trippel lås på døren og graver hull under plankegulvet!dag1234 skrev:Nei, nå begynner du og. Lyngen, Lyngen, tsk, tsk, tsk. Snart kommer det to store menn i hvite frakker. Du gjør best i å bli med dem.