Lenge siden den har blitt spilt her. Setter den på jeg og.lars_erik skrev:Fortsetter med denne. Nydelig musikk![]()
|
Lenge siden den har blitt spilt her. Setter den på jeg og.lars_erik skrev:Fortsetter med denne. Nydelig musikk![]()
Hvem sier det?Lyngen skrev:Fortsetter med den aller beste plata som har kommet ut etter år 2000;
![]()
Det er en gjenganger på listerrolfozzy skrev:Hvem sier det?
Vi lister oss så stilt på tå når vi skal........Lyngen skrev:Det er en gjenganger på listerrolfozzy skrev:Hvem sier det?.
.... ?rolfozzy skrev:skal........
Var vel du som i sin tid gjorde meg oppmerksom på dennevargen skrev:Lenge siden den har blitt spilt her. Setter den på jeg og.lars_erik skrev:Fortsetter med denne. Nydelig musikk![]()
Jeg liker flere PF-plater men den der er gørrLyngen skrev:Går så over til denne;
![]()
Buksene dine er altfor korte ???dag1234 skrev:Efter frokost.
Fairport Convention - Unhalfbricking
Ææ... hvis du sikter til FC-coveret, så heter det hun har på seg skjørt. Et plagg forbeholdt kvinner, skotter og David Beckham.lars_erik skrev:Buksene dine er altfor korte ???dag1234 skrev:Efter frokost.
Sjokkerende.
Det var disse jeg mente. Rystende! Og de sokkene ???dag1234 skrev:Ææ... hvis du sikter til FC-coveret, så heter det hun har på seg skjørt. Et plagg forbeholdt kvinner, skotter og David Beckham.lars_erik skrev:Buksene dine er altfor korte ???dag1234 skrev:Efter frokost.
Sjokkerende.
Hvorfor har du lagt ut bilde av noen Oxford toe-caps med grønne strikkestrømper til en POW bukse? Ser jo helt noldus ut. Selv ikke mora mi kler seg så stygt. Og hva har han gjort med lissene? Forsøkt å gjemme de vekk?lars_erik skrev:Det var disse jeg mente. Rystende! Og de sokkene ???dag1234 skrev:Ææ... hvis du sikter til FC-coveret, så heter det hun har på seg skjørt. Et plagg forbeholdt kvinner, skotter og David Beckham.lars_erik skrev:Buksene dine er altfor korte ???dag1234 skrev:Efter frokost.
Sjokkerende.
Redd for at det kan være han Hin som står bak det der, du...lars_erik skrev:"Åge Aleksandersen og Terje Tysland åpner åpner for å fortsette samarbeidet i gjenforente Prudence, og opptre på større festivaler og turne".
Gudene er gode!! ;D ;D
Tja, både og. Endel partier er så som så i dag, særlig "lydeffektene". Liker best Wish ... Du?65finger skrev:Jeg liker flere PF-plater men den der er gørrLyngen skrev:Går så over til denne;
![]()
Er og blir et fantastisk album.vargen skrev:Porcupine Tree - Stupid Dream.