Ikke bland meg opp i dette ;Dunited59 skrev:Hans topp4, eller en av dine 4 beste anno 2011?decibelius skrev:Denne er god, topp-4 skive fra norgesvennen![]()
|
Ikke bland meg opp i dette ;Dunited59 skrev:Hans topp4, eller en av dine 4 beste anno 2011?decibelius skrev:Denne er god, topp-4 skive fra norgesvennen![]()
Bra den ogsåunited59 skrev:
Den der har du stælt fra en annen tråd.lars_erik skrev:
Neida :united59 skrev:Den der har du stælt fra en annen tråd.lars_erik skrev:
vta skrev:"Whisper words of wisdom, let it be..."![]()
Ventet meg nesten et lite svar fra deg på den ja.lars_erik skrev:vta skrev:"Whisper words of wisdom, let it be..."![]()
![]()
Gonattlars_erik skrev:Neida :united59 skrev:Den der har du stælt fra en annen tråd.lars_erik skrev:![]()
vta skrev:Ventet meg nesten et lite svar fra deg på den ja.lars_erik skrev:vta skrev:"Whisper words of wisdom, let it be..."![]()
![]()
![]()
John som sa detvta skrev:Det ble akkurat sagt: "I hope we past the audition" her nå. ;D
Noe annet hadde vært skremmende ja.lars_erik skrev:John som sa detvta skrev:Det ble akkurat sagt: "I hope we past the audition" her nå. ;D
Skulle tro de gjorde det 8)
Bare det å være i stand til å skrive slike låter er fantastisk i seg selv.lars_erik skrev:Denne akustiske versjonen er nydelig.
Det har du helt rett. Verden har aldri hatt et bedre band. Tilbake i tid, er Mozart den som er nærmest. I vår tid; ingen.vta skrev:Bare det å være i stand til å skrive slike låter er fantastisk i seg selv.lars_erik skrev:Denne akustiske versjonen er nydelig.
vta skrev:"Sitting in an english garden, waiting for the sun" ??? her.![]()
Får visst begynne å gåvta skrev:Går det buss dit du ska?
Undervurdert? Ikkje her i gården, men Strangers almanac er bedre.decibelius skrev:Da blir det denne - sinnsykt undervurdert skive
![]()
Og det er jeg helt enig i.Townes skrev:Undervurdert? Ikkje her i gården, men Strangers almanac er bedre.decibelius skrev:Da blir det denne - sinnsykt undervurdert skive
![]()