Jeg vil ha flere Garage-samlere. Har du denne Townes? "CHANTS R&B: STAGE DOOR WITCHDOCTOR" Plutoniumsfantastico!! Det beste Garagerock-bandet ved siden av Sonics. Får både LP og CDTownes skrev:Ymse artistar - Teenage shutdown vol 3 : Things been bad - 18 prime slabs of mid-60s garage punk grunt!
Det kan du banne på at det ikke har vært. Tyngste morgenen på lange tider. Har jobbet så fort som faen for å bli ferdig, og komme meg avgårde. Nå er det arbeidet jeg må være på kontoret for å foreta over, så hvert øyeblikk setter jeg kursen hjem. Så får jeg heller tråkle meg gjennom resten av oppgavene etterhvert. :united59 skrev:Noen mandager er det godt med en hverdag igjen.
Dette var ikke en av dem.
Såg du nevnte det bandet hin dagen. New Zealand band? Ser det er en utgivelse med de på Norton, så det er jo bare et spm om tid før den er innenfor husets fire vegger65finger skrev:Jeg vil ha flere Garage-samlere. Har du denne Townes? "CHANTS R&B: STAGE DOOR WITCHDOCTOR" Plutoniumsfantastico!! Det beste Garagerock-bandet ved siden av Sonics. Får både LP og CDTownes skrev:Ymse artistar - Teenage shutdown vol 3 : Things been bad - 18 prime slabs of mid-60s garage punk grunt!
Her har det vært å våkne til ca 50 glass (vin/øl/cognac/akkevitt) mm fortsatt på bordet fordi jeg ikke orka rydde opp i går. Og alle flaskene. Lukta ikke godt de skvettene.baluba skrev:Det kan du banne på at det ikke har vært. Tyngste morgenen på lange tider.united59 skrev:Noen mandager er det godt med en hverdag igjen.
New Zealand band ja. Ble oppmerksom på de når jeg lyttet til Podcasten verdensherredømme på P3 med Kristopher Schau, Egon Holstad og Siri Kristiansen. Egon Holstad er Garagerock spesialist og siden programmet handlet om New Zealand spilte de en låt. Jeg falt i staver og bestilte det jeg kom over 8)Townes skrev:Såg du nevnte det bandet hin dagen. New Zealand band? Ser det er en utgivelse med de på Norton, så det er jo bare et spm om tid før den er innenfor husets fire vegger65finger skrev:Jeg vil ha flere Garage-samlere. Har du denne Townes? "CHANTS R&B: STAGE DOOR WITCHDOCTOR" Plutoniumsfantastico!! Det beste Garagerock-bandet ved siden av Sonics. Får både LP og CDTownes skrev:Ymse artistar - Teenage shutdown vol 3 : Things been bad - 18 prime slabs of mid-60s garage punk grunt!
edit: sjekket noen låter på youtube. Låter riktig dette Nøyer meg med Norton samlingen. Originalsinglene til sikkert $ 1 000,- / stk er mer Eros' greie
Vel, en så god unnskyldning har ikke jeg. :-\united59 skrev:Her har det vært å våkne til ca 50 glass (vin/øl/cognac/akkevitt) mm fortsatt på bordet fordi jeg ikke orka rydde opp i går. Og alle flaskene. Lukta ikke godt de skvettene.baluba skrev:Det kan du banne på at det ikke har vært. Tyngste morgenen på lange tider.united59 skrev:Noen mandager er det godt med en hverdag igjen.
Har sluppet opp for (tvilsomme, men gode) unnskyldinger, trengs mye fintenking for morradagen. 8)baluba skrev:Vel, en så god unnskyldning har ikke jeg. :-\united59 skrev:Her har det vært å våkne til ca 50 glass (vin/øl/cognac/akkevitt) mm fortsatt på bordet fordi jeg ikke orka rydde opp i går. Og alle flaskene. Lukta ikke godt de skvettene.baluba skrev:Det kan du banne på at det ikke har vært. Tyngste morgenen på lange tider.united59 skrev:Noen mandager er det godt med en hverdag igjen.
Nydelig dennebaluba skrev:Det stevner mot natt og slutten på helgen, som har vært svært avslappende. Sandy Dennys antologi No More Sad Refrains inneholder mye at det essensielle.
http://open.spotify.com/album/4fOHS6m36M9tb8g0FGlBuG
Fersk grevling med rosenkål, poteter og en liten klatt smør?lars_erik skrev:Mensmansvinebankermaten-musikk.
Grevlingen vralta avgårde, så det ble nabokatta ;D65finger skrev:Fersk grevling med rosenkål, poteter og en liten klatt smør?lars_erik skrev:Mensmansvinebankermaten-musikk.
må jo være en seig jævel av en grevling når du står og denger kjøttklumpen fra 1200 til nærmere 1700lars_erik skrev:Grevlingen vralta avgårde, så det ble nabokatta ;D65finger skrev:Fersk grevling med rosenkål, poteter og en liten klatt smør?lars_erik skrev:Mensmansvinebankermaten-musikk.
Denne var slett ikke dum!lars_erik skrev:Grevlinger kan være utrolig seiglivede
Men katter er gode saker ;D