Har sagt det før,-veldig bra,også med gamp!united59 skrev:Litt av hvert på denne skiva, mye ren blues, tildels av den tøffe typen. Syns det som er bra her, er veldig bra.Townes skrev:Dave Alvin - Eleven Eleven (2011)
Tar den her også. Gikk fort i glemmeboka da den kom. Har et nokså ambivalent forhold til Alvin. Når han tar det hele ned matcher han kem som helst, men når han gamper som verst får eg veldig uheldige assosiasjoner.
Tjah...bluesbreaker skrev:Har sagt det før,-veldig bra,også med gamp!united59 skrev:Litt av hvert på denne skiva, mye ren blues, tildels av den tøffe typen. Syns det som er bra her, er veldig bra.Townes skrev:Dave Alvin - Eleven Eleven (2011)
Tar den her også. Gikk fort i glemmeboka da den kom. Har et nokså ambivalent forhold til Alvin. Når han tar det hele ned matcher han kem som helst, men når han gamper som verst får eg veldig uheldige assosiasjoner.
Var ikke på Bergenfest i 2005, men spiller du denne plata på danskebåten tror jeg det blir spetakkel! ;DTownes skrev:Tjah...bluesbreaker skrev:Har sagt det før,-veldig bra,også med gamp!united59 skrev:Litt av hvert på denne skiva, mye ren blues, tildels av den tøffe typen. Syns det som er bra her, er veldig bra.Townes skrev:Dave Alvin - Eleven Eleven (2011)
Det er ikkje dårlig, men det er mye bedre når han er nedpå. Det var på grensen til danskebåt vibes av verste sort då han spilte på Bergenfest 2005. Det sa eg forøvrig til ham etter konserten, men han unnskyldte seg med at han ikkje kunne fordra å spille akustisk til Bergenspublikummet. Det forstår eg jo for så vidt godt.
enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Ei uke til den nye plata slippes. Det skal mye til å toppe fjorårsskatten.
Er den halvparten så bra, er det fortsatt en god skive ja. Men forventninger er farlige greier..Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Får prøve denen før julehandlen setter inn, men fikk egentlig aldri fot av den.Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Hvor vil du ha foten da?dag1234 skrev:Får prøve denen før julehandlen setter inn, men fikk egentlig aldri fot av den.Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Hehe. Tenkte det nok var en humorsist blant oss. Jeg fikk ikke fot av den, men arm. Og hva skal jeg vel med en ekstra arm? Og ikke er den god for manken heller, den gnålete vokalen har gitt meg ett og annet grått hår.united59 skrev:Hvor vil du ha foten da?dag1234 skrev:Får prøve denen før julehandlen setter inn, men fikk egentlig aldri fot av den.Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Oppskrytte greier når de kommer i baken, imho.
Den største glede i et menneskes liv er forventningens glede. Disse ord "trøstet" Kierkegaard Regine Olsen med da han brøt deres mangeårige forlovelse ;Dunited59 skrev:Er den halvparten så bra, er det fortsatt en god skive ja. Men forventninger er farlige greier..Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Man trenger normalt bare en (tone)arm ja.dag1234 skrev:Hehe. Tenkte det nok var en humorsist blant oss. Jeg fikk ikke fot av den, men arm. Og hva skal jeg vel med en ekstra arm? Og ikke er den god for manken heller, den gnålete vokalen har gitt meg ett og annet grått hår.united59 skrev:Hvor vil du ha foten da?dag1234 skrev:Får prøve denen før julehandlen setter inn, men fikk egentlig aldri fot av den.Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Oppskrytte greier når de kommer i baken, imho.
Smarting den karen. ;DBurnt_Island skrev:Den største glede i et menneskes liv er forventningens glede. Disse ord "trøstet" Kierkegaard Regine Olsen med da han brøt deres mangeårige forlovelse ;Dunited59 skrev:Er den halvparten så bra, er det fortsatt en god skive ja. Men forventninger er farlige greier..Burnt_Island skrev:enig, men likevel har jeg store forventninger til årets utgaveunited59 skrev:The Black Keys - Brothers
Ihvertfall hvis man er glad i firfislerH.R skrev:Michelle Shocked - Texas Campfire Tapes.
Spillt inn på en sony walkman og er et must i enhver platesamling, men det regner jeg iofs med at alle her vet.
Vær glad for at du hører dem endaBent skrev:Ihvertfall hvis man er glad i firfislerH.R skrev:Michelle Shocked - Texas Campfire Tapes.
Spillt inn på en sony walkman og er et must i enhver platesamling, men det regner jeg iofs med at alle her vet.
Firfisler? Nå er det riktignok femten år siden jeg hørte den sist, men var det ikke gresshopper da?Bent skrev:Ihvertfall hvis man er glad i firfislerH.R skrev:Michelle Shocked - Texas Campfire Tapes.
Er nok gresshoppelignende dyr - hadde bare ikke hjerte til å korrigere når jeg forstå hva som mentes ;Djowil skrev:Firfisler? Nå er det riktignok femten år siden jeg hørte den sist, men var det ikke gresshopper da?Bent skrev:Ihvertfall hvis man er glad i firfislerH.R skrev:Michelle Shocked - Texas Campfire Tapes.
Edit: Knakende bra hun Michelle. Skal spille litt av ho når jeg kommer meg hjem, det er jo et arsenal av knallutgivelser å velge i der...
Da er jeg vel hjerterå, jeg da. :-[ :-[ :-[H.R skrev:Er nok gresshoppelignende dyr - hadde bare ikke hjerte til å korrigere når jeg forstå hva som mentes ;D
Bra at noen er godhjertet Var selfølgelig gresshopper jeg mente. Platen er slett ikke værst den, har også en annen plate av henne "Kind Hearted Woman" som jeg også synes er bra. Ser det er en del andre plater av henne også på Spotify, må få sjekket de ut en dag.H.R skrev:Er nok gresshoppelignende dyr - hadde bare ikke hjerte til å korrigere når jeg forstå hva som mentes ;Djowil skrev:Firfisler? Nå er det riktignok femten år siden jeg hørte den sist, men var det ikke gresshopper da?Bent skrev:Ihvertfall hvis man er glad i firfisler
Edit: Knakende bra hun Michelle. Skal spille litt av ho når jeg kommer meg hjem, det er jo et arsenal av knallutgivelser å velge i der...