oi - se hva jeg fant;
(og jeg som slettes ikke liker blues : )
Vedlegg
-
15 KB Visninger: 247
Hansern skrev:oi - se hva jeg fant;
Du har dine lyse øyeblikklars_erik skrev:Denne nå. Fantastisk flott blues, hansern
MangeJanR skrev:Du har dine lyse øyeblikklars_erik skrev:Denne nå. Fantastisk flott blues, hansern
/jan
lars_erik skrev:MangeJanR skrev:Du har dine lyse øyeblikklars_erik skrev:Denne nå. Fantastisk flott blues, hansern
/jan
He, he ;DJanR skrev:lars_erik skrev:MangeJanR skrev:Du har dine lyse øyeblikklars_erik skrev:Denne nå. Fantastisk flott blues, hansern
/jan
/jan
Bra musikk, meget bra øl, bør jeg ringe exorcist ?lars_erik skrev:Litt julestemning. Mens man ribber kyllingen og sjenker en Aass premium juleøl.
;DJanR skrev:Bra musikk, meget bra øl, bør jeg ringe exorcist ?lars_erik skrev:Litt julestemning. Mens man ribber kyllingen og sjenker en Aass premium juleøl.
/jan
Hørte igjennom "The Big Heat" fra '85 her om dagen og syns vel ikke at den hadde tålt tidens tann spesielt elegant. Men 90-tallet er jo mye nærmere.Hansern skrev:John Campbell varierer fra fantastisk bra til medioker blues på den plata.
Nå lå denn i køen:
husker jeg spilte den mye i traktoren (da snakker vi dårlig lyd! )etter at den kom ut, selv om jeg ikke syns
den var noe mer enn på det jevne. Lurer på om den har tålt tidens tann?
Enig i at The Big Heat ikke har tålt tidens tann noe særlig, men Camouflage er fremdeles tøff, selv om lyden kanskje ikke er på topp.jowil skrev:Hørte igjennom "The Big Heat" fra '85 her om dagen og syns vel ikke at den hadde tålt tidens tann spesielt elegant. Men 90-tallet er jo mye nærmere.
hmmmm, mener dere det? Skal sjekke den ut snart. 'Salesman' holder vel uansett?Bent skrev:Enig i at The Big Heat ikke har tålt tidens tann noe særlig, men Camouflage er fremdeles tøff, selv om lyden kanskje ikke er på topp.jowil skrev:Hørte igjennom "The Big Heat" fra '85 her om dagen og syns vel ikke at den hadde tålt tidens tann spesielt elegant. Men 90-tallet er jo mye nærmere.