lars_erik
Rubinmedlem
På den 7. dag er Finn Bjelke gjennoppstått!
Vedlegg
-
74.9 KB Visninger: 156
Kjedelig og selvhøytidelig gammel gubbe. Før hører jeg heller maling tørke.lars_erik skrev:På den 7. dag er Finn Bjelke gjennoppstått!
Nå er det ikke han som spiller eller svarer da.dag1234 skrev:Kjedelig og selvhøytidelig gammel gubbe. Før hører jeg heller maling tørke.lars_erik skrev:På den 7. dag er Finn Bjelke gjennoppstått!
Nå må du ta deg en bolle.lars_erik skrev:Nå er det ikke han som spiller eller svarer da.dag1234 skrev:Kjedelig og selvhøytidelig gammel gubbe. Før hører jeg heller maling tørke.lars_erik skrev:På den 7. dag er Finn Bjelke gjennoppstått!
Dag, i dag er du en kjedelig og selvhøytidelig gammel gubbe.
Tidlig!dag1234 skrev:Etter å ha slitt ungdommen opp kl halv tolv!!! og fylt dyret med grøpp, er det på tide å ta oppvasken men jeg traller med denne karen:
Justin Townes Earle - The good life
Siste Winter er bralars_erik skrev:Mens man ser at potten snart er tømt, spilles denne.
Ja, flott platebluesbreaker skrev:Siste Winter er bralars_erik skrev:Mens man ser at potten snart er tømt, spilles denne.
Er det mulig å bli lei av Zappa ??? ??? ???Hansern skrev:På oppdagelsesferd i cd-samlinga, har jeg noe som er hørbart
eller er det bare Zappa og rare greier jeg er lei av?
Det er vel de rare greiene han er lei avH.R skrev:Er det mulig å bli lei av Zappa ??? ??? ???Hansern skrev:På oppdagelsesferd i cd-samlinga, har jeg noe som er hørbart
Kjempeskive, må se å få tak i den konserten på dvdHansern skrev:;D Fiiin musikk der der Jan ;D
Imidlertid ble det denne nå:
Portishead: Roseland NYC Live
og deler vel setningen i to? (Zappa. Og rare greier jeg er lei av.)('-og andre rare ...' hadde inkludert Zappa) 8)H.R skrev:Er det mulig å bli lei av Zappa ??? ??? ???Hansern skrev:På oppdagelsesferd i cd-samlinga, har jeg noe som er hørbart