lars_erik
Rubinmedlem
Jeg aner ikke, men antar at det er en lidelse mange er befengt med på denne tiden av året.united59 skrev:Julestrie, hva er det?
Jeg drikker, og lar humla fylle glasset ;D
Jeg aner ikke, men antar at det er en lidelse mange er befengt med på denne tiden av året.united59 skrev:Julestrie, hva er det?
Ingen humle her, men ellers er det på stell med de tingene der. ;Dlars_erik skrev:Jeg aner ikke, men antar at det er en lidelse mange er befengt med på denne tiden av året.united59 skrev:Julestrie, hva er det?
Jeg drikker, og lar humla fylle glasset ;D
Blitt dop?Townes skrev:The Black keys - El camino
Må ha det. Bare må ha det.
Har mye samme oppkvikkende effekt som en del fiffige substanser har.united59 skrev:Blitt dop?Townes skrev:The Black keys - El camino
Slobberbone - Everything You Thought Was Right Was Wrong Today (2000)
Det starter med kicket. Og så blir man avhengig. Og så er moroa over. Iblant. ;DTownes skrev:Har mye samme oppkvikkende effekt som en del fiffige substanser har.united59 skrev:Blitt dop?Townes skrev:The Black keys - El camino
Slobberbone - Everything You Thought Was Right Was Wrong Today (2000)
Grei antidepressiva - det trengs når eg ser det helvetes snøværet utanfor kontorvinduet. Tar vel to timer å komme seg hem i dag...
Ikke dum, setter på den jeg også.JanR skrev:Riverside "anno domini"
/jan
Kjenner ikke til den, men meget interessant.baluba skrev:Hurray For The Riff Raff
Young Blood Blues
Me like.
Jepp, og den ble gitt ut i 2010. Det er vel tre sanger (eller noe slik) som er forskjellen på hver plate, så det kan være verdt å ha begge to. Låtene er stokket litt forskjellig også. Som du skriver er den gitt ut på eget selskap. Jeg har fått kopier, så hvor du kan kjøpe dem vet jeg ikke noe om. Har du sjekket Amazon? Der vil det kanskje finnes brukte ex i alle fall.united59 skrev:Kjenner ikke til den, men meget interessant.baluba skrev:Hurray For The Riff Raff
Young Blood Blues
Me like.
Tidligere plate?
Sammenlignet med årets?
Tilgjengelig noe sted?
EDIT: etter web-research ser jeg at det er stort sett samme sanger som på årets CD. Det dreier seg vel om uavhengig vrs "skikkelig" plateselskap, derfor "dobbeltutgivelse". Men kjøper den kanskje på vinyl, for moro skyld.
Takk.baluba skrev:Jepp, og den ble gitt ut i 2010. Det er vel tre sanger (eller noe slik) som er forskjellen på hver plate, så det kan være verdt å ha begge to. Låtene er stokket litt forskjellig også. Som du skriver er den gitt ut på eget selskap. Jeg har fått kopier, så hvor du kan kjøpe dem vet jeg ikke noe om. Har du sjekket Amazon? Der vil det kanskje finnes brukte ex i alle fall.united59 skrev:Kjenner ikke til den, men meget interessant.baluba skrev:Hurray For The Riff Raff
Young Blood Blues
Me like.
Tidligere plate?
Sammenlignet med årets?
Tilgjengelig noe sted?
EDIT: etter web-research ser jeg at det er stort sett samme sanger som på årets CD. Det dreier seg vel om uavhengig vrs "skikkelig" plateselskap, derfor "dobbeltutgivelse". Men kjøper den kanskje på vinyl, for moro skyld.
Nå spilles It Don't Mean I Don't Love You av samme band fra 2008.
Beklager lite bilde. Det eneste øvrige jeg fant var 800x800 piksler, og jeg gidder ikke skalere ned.