Bent
Hi-Fi freak
Stafetten
Opeth - Heritage
Opeth - Heritage
Det går ann men spenningen var jævlig lav så det er lurt å la den kose seg alene med strømmen en stundH.R skrev:Synd. Men vi fant den defekte sikringen om ikke annet. Synes vi godt kan skryte på vår tekniske innsikt om ikke annet.65finger skrev:Hadde en elektriker her om dagen som knipsa av og på strømmen. Strømforsyningen liker det dårlig og sikringen røk. Batteriet er utladet :'( det tar noen timer??????????
Går det ikke å spille mens den lader?
Det er platen sin detdag1234 skrev:Arne Domerus - Jazz at the Pawnshop
Passer å avrunde kvelden med denne etter en runde med geriljabroderi.lars_erik skrev:Det er platen sin detdag1234 skrev:Arne Domerus - Jazz at the Pawnshop
Setter på den her også.
"Geriljabroderi"?dag1234 skrev:Passer å avrunde kvelden med denne etter en runde med geriljabroderi.lars_erik skrev:Det er platen sin detdag1234 skrev:Arne Domerus - Jazz at the Pawnshop
Setter på den her også.
Flott lyd..H.R skrev:
Sånn fx:lars_erik skrev:"Geriljabroderi"?dag1234 skrev:Passer å avrunde kvelden med denne etter en runde med geriljabroderi.lars_erik skrev:Det er platen sin detdag1234 skrev:Arne Domerus - Jazz at the Pawnshop
Setter på den her også.
En gjeng gærninger med nål og tråd?
En del av et terapautisk opplegg dette, forstår jeg? Det er enten dette, eller bli en gal massemorder?dag1234 skrev:Sånn fx:lars_erik skrev:"Geriljabroderi"?dag1234 skrev:Passer å avrunde kvelden med denne etter en runde med geriljabroderi.lars_erik skrev:Det er platen sin detdag1234 skrev:Arne Domerus - Jazz at the Pawnshop
Setter på den her også.
Neida, det er bare ironigenerasjonen (gjesp) som har inntatt bestemor.lars_erik skrev:En del av et terapautisk opplegg dette, forstår jeg? Det er enten dette, eller bli en gal massemorder?dag1234 skrev:Sånn fx:lars_erik skrev:"Geriljabroderi"?dag1234 skrev:Passer å avrunde kvelden med denne etter en runde med geriljabroderi.lars_erik skrev:Det er platen sin detdag1234 skrev:Arne Domerus - Jazz at the Pawnshop
Setter på den her også.
Ja, eg er jo beryktet for mine musikkpolitigener. Eller som elitistisk musikksnobb som enkelte her inne kaller det.decibelius skrev:I frykt for represalier tør jeg ikke sette på noe annet enn det Townes liker.
Bra skive da.
Chris Knight