united
Æresmedlem
Silver Jews - Starlite Walker
et glimrende live album det der - på kanten til å være det eneste TP&tH albumet du trenger ;DRojohII skrev:Anbefales om man liker no-nonsense rettfrem-rock.
Må nesten si jeg foretrekker Helsinki-konserten. ;DHansern skrev:Oppløftende lesning som gir meg enda større tro på dette forum.H.R skrev:Zappa : Roxy and Elsewhere
;D ;D ;D ;D
Kanskje ikke så mange jamsis nedslag her som jeg trodde
Underkjent album etter min mening.
nesten som å komme hjem dette ;Djowil skrev:Zappa er vel bare underkjent i uinnvidde sirkler og Roxy spesielt.
For tre-fire år siden bestemte jeg meg for at jeg måtte stupe med hodet først inn i Zappaverdenen siden jeg visste at jeg hadde gått glipp av noe. Med litt profesjonell assistanse fra den tidvis utskjelte Boffen her på dette selvsamme forum startet dykket.Hansern skrev:nesten som å komme hjem dette ;Djowil skrev:Zappa er vel bare underkjent i uinnvidde sirkler og Roxy spesielt.
Har savnet deg i mange år jowil
Har alltid hørt om andre som likte Zappa - men aldri møtt noen. Stort øyeblikk for meg ;D
Tror det er en trend at vi har en tendens til å bli arrogante og uspiselige i kretser som liker rock'n'roll muzakjowil skrev:Med litt profesjonell assistanse fra den tidvis utskjelte Boffen
Det er vel en viss fare for at man kan tillate seg å se ned på noen som liker "normal" musikk. : : :Hansern skrev:Tror det er en trend at vi har en tendens til å bli arrogante og uspiselige i kretser som liker rock'n'roll muzakjowil skrev:Med litt profesjonell assistanse fra den tidvis utskjelte Boffen
...at de andre ikke skjønner noenting får vi bare leve med
Jeg skjønner ingentingHansern skrev:Tror det er en trend at vi har en tendens til å bli arrogante og uspiselige i kretser som liker rock'n'roll muzakjowil skrev:Med litt profesjonell assistanse fra den tidvis utskjelte Boffen
...at de andre ikke skjønner noenting får vi bare leve med
SHOUT er stor her!RojohII skrev:Anbefales om man liker no-nonsense rettfrem-rock.