|
En plate jeg bør skaffe meg altså, siden jeg aldri har hørt den? ???Bartesam skrev:
Uten tvil!Bent skrev:En plate jeg bør skaffe meg altså, siden jeg aldri har hørt den? ???Bartesam skrev:
Signal, høyttaler, strøm eller hagekabler?dag1234 skrev:Wilco - Sky Blue sky Med nye kabler.
Hagekabler? Hm alt ungdommen finner på...lars_erik skrev:Signal, høyttaler, strøm eller hagekabler?dag1234 skrev:Wilco - Sky Blue sky Med nye kabler.
Og etter å ha hørt om dine dobesøk i naboens hagebod, i nødrett-selvfølgelig :dag1234 skrev:Hagekabler minner meg om en litt utagerende latrinebruk en jul for ikke lenge siden der min toalettnevrose ble presset over sin tålegrense. Det var vel ikke akkurat en hage, men heller hageliknende anlegg i lettbygd strøk, underlagt allemannsretten som jeg tolket svært konkret, og der jeg nærmest handlet i nødrett. Så da var jo gode råd dyre, og jeg lot skamløsheten ta over.
Det er nye HT-kabler denne gang. Signalkabler var for litt siden. Jeg har jo hatt noen rask, men nå var jeg klar for litt nytt. Men å bestille på internettet rett før julestria, var ingen postal genistrek.
I skinnende, blinkende sølvpaljetter?dag1234 skrev:Vidunderlige FY!
Har bare prøvd dem en gang, og tror jeg venter litt med å spille mer. Har jo ikke lyst å slite dem ut første dagen heller.lars_erik skrev:I skinnende, blinkende sølvpaljetter?dag1234 skrev:Vidunderlige FY!
Dette var vel strengt tatt et svar på kablenes lyttemessige revolusjon, og ikke svar på FY! sin "vindunderlighet" i rosa sølvpaljetter.dag1234 skrev:Har bare prøvd dem en gang, og tror jeg venter litt med å spille mer. Har jo ikke lyst å slite dem ut første dagen heller.lars_erik skrev:I skinnende, blinkende sølvpaljetter?dag1234 skrev:Vidunderlige FY!
Jaja, men nå blir det slik:lars_erik skrev:Dette var vel strengt tatt et svar på kablenes lyttemessige revolusjon, og ikke svar på FY! sin "vindunderlighet" i rosa sølvpaljetter.dag1234 skrev:Har bare prøvd dem en gang, og tror jeg venter litt med å spille mer. Har jo ikke lyst å slite dem ut første dagen heller.lars_erik skrev:I skinnende, blinkende sølvpaljetter?dag1234 skrev:Vidunderlige FY!
Møringer! :-*
dag1234 skrev:Hagekabler minner meg om en litt utagerende latrinebruk en jul for ikke lenge siden der min toalettnevrose ble presset over sin tålegrense. Det var vel ikke akkurat en hage, men heller hageliknende anlegg i lettbygd strøk, underlagt allemannsretten som jeg tolket svært konkret, og der jeg nærmest handlet i nødrett. Så da var jo gode råd dyre, og jeg lot skamløsheten ta over.
Det er nye HT-kabler denne gang. Signalkabler var for litt siden. Jeg har jo hatt noen rask, men nå var jeg klar for litt nytt. Men å bestille på internettet rett før julestria, var ingen postal genistrek.
Gratulerer med nye kabler.Bytta sjøl signalkabler seinhøstes,fra ett velrenomert merket til BM revelation IC,det var som noen løfta ei dyne av høytalerene.Vurderer BM som høytalerkabel også.Sugden og Klipsch trives med BM hos meg.God Jul. Mvh Finbeck
Takk for det. Kjekt å eksperimentere og oppgradere. Prøvder å få Chord kabler i hele kjeden, og da må jeg ta det litt etter litt. Vi har samme forsterker, du og A21SE, eller? De som kom i dag jobber svært godt og uanstrengt med musikken. De slipper take i lyden på en svært behagelig måte.Finbeck skrev:dag1234 skrev:Hagekabler minner meg om en litt utagerende latrinebruk en jul for ikke lenge siden der min toalettnevrose ble presset over sin tålegrense. Det var vel ikke akkurat en hage, men heller hageliknende anlegg i lettbygd strøk, underlagt allemannsretten som jeg tolket svært konkret, og der jeg nærmest handlet i nødrett. Så da var jo gode råd dyre, og jeg lot skamløsheten ta over.
Gratulerer med nye kabler.Bytta sjøl signalkabler seinhøstes,fra ett velrenomert merket til BM revelation IC,det var som noen løfta ei dyne av høytalerene.Vurderer BM som høytalerkabel også.Sugden og Klipsch trives med BM hos meg.God Jul. Mvh Finbeck
Funker fint her, men dette handler jo mye om preferanser. Hva likte du ikke?Finbeck skrev:Har desverre ikke SE men mod. under.Veit at Hallvar syntes Chord var bra men prøvde signature falt ikke i smak hos meg.BM er bedre i mine ører.
MvhFinbeck
Det jeg syntes er bedre med BM kabla er bassen.Mista endel bass med Chordsignal kabler hos meg,men det har vel med match av oppsett å gjøre.Så i mine ører er BM best.Mvh Finbeckdag1234 skrev:Funker fint her, men dette handler jo mye om preferanser. Hva likte du ikke?Finbeck skrev:Har desverre ikke SE men mod. under.Veit at Hallvar syntes Chord var bra men prøvde signature falt ikke i smak hos meg.BM er bedre i mine ører.
MvhFinbeck
Bob Dylan - Blood on the tracks
Her ble det roliger og mer 'luft', instrumentseparasjonen er bedre og det er som om lyden glir lettere. Men særlig mer bass er det ikke.Finbeck skrev:Det jeg syntes er bedre med BM kabla er bassen.Mista endel bass med Chordsignal kabler hos meg,men det har vel med match av oppsett å gjøre.Så i mine ører er BM best.Mvh Finbeckdag1234 skrev:Funker fint her, men dette handler jo mye om preferanser. Hva likte du ikke?Finbeck skrev:Har desverre ikke SE men mod. under.Veit at Hallvar syntes Chord var bra men prøvde signature falt ikke i smak hos meg.BM er bedre i mine ører.
MvhFinbeck
Veldig behagelige å lytte til var de signature kabla jeg prøvde.Hadde vivanco før,Chord og BM er mye bedre, men som nevnt før er det bedre bass og holografi(rom) i BM hos meg.Mvh Finbeckdag1234 skrev:Her ble det roliger og mer 'luft', instrumentseparasjonen er bedre og det er som om lyden glir lettere. Men særlig mer bass er det ikke.Finbeck skrev:Det jeg syntes er bedre med BM kabla er bassen.Mista endel bass med Chordsignal kabler hos meg,men det har vel med match av oppsett å gjøre.Så i mine ører er BM best.Mvh Finbeckdag1234 skrev:Funker fint her, men dette handler jo mye om preferanser. Hva likte du ikke?Finbeck skrev:Har desverre ikke SE men mod. under.Veit at Hallvar syntes Chord var bra men prøvde signature falt ikke i smak hos meg.BM er bedre i mine ører.
MvhFinbeck
Miles Davis - Kind of blue
United vant da visselig borte i dag.lars_erik skrev:Jonas Fjeld - Hjemmeseier
united59 skrev:United vant da visselig borte i dag.lars_erik skrev:Jonas Fjeld - Hjemmeseier