united
Æresmedlem
James McMurtry - Live in Europe (2009)
Sengetid allerede?65finger skrev:litt podcasting må til
nope men litt sofaslumringlars_erik skrev:Sengetid allerede?65finger skrev:litt podcasting må til
Nei for all del. Richard synger som bare faèn. Min kanskje aller sterkeste opplevelse live var da han sang Fater acapella på madam felle. Fy helvete så sinnsykt bra. Muligens den beste konserten eg noensinne har vært på. Fantastisk kraft i stemmen, men han mangler "blåheten" til Ryan. Men han er der oppe han og.united59 skrev:Richard Buckner - Our Blood (2011)
Står ikke vokalmessig tilbake for noen denne karen her ;D
Hadde det ikke vært for siste plata til Ryan, hadde det vært klar seier til Richard, tror jeg.Townes skrev:Nei for all del. Richard synger som bare faèn. Min kanskje aller sterkeste opplevelse live var da han sang Fater acapella på madam felle. Fy helvete så sinnsykt bra. Muligens den beste konserten eg noensinne har vært på. Fantastisk kraft i stemmen, men han mangler "blåheten" til Ryan. Men han er der oppe han og.united59 skrev:Richard Buckner - Our Blood (2011)
Står ikke vokalmessig tilbake for noen denne karen her ;D
Fantastisk låt, har blitt spilt her hver jul i sikkert 15 årdag1234 skrev:Tom Waits - Christmascard from a hooker Minneapolis
Det krever jævla mye whisky innabords for å synge slik ;DBent skrev:Fantastisk låt, har blitt spilt her hver jul i sikkert 15 årdag1234 skrev:Tom Waits - Christmascard from a hooker Minneapolis
Men få gjør det bedrelars_erik skrev:Det krever jævla mye whisky innabords for å synge slik ;DBent skrev:Fantastisk låt, har blitt spilt her hver jul i sikkert 15 årdag1234 skrev:Tom Waits - Christmascard from a hooker Minneapolis
Den er umulig å leve uten, meget bra konsertRocker skrev:Akkurat no: Roger Waters - In The Flesh.......yeah baby ;D