K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
35.9 KB Visninger: 175
Trenger ikke det nå du skammer meg.65finger skrev:skamme seg Dag![]()
svensk?dag1234 skrev:Noe svensk drit:
slvsagt! vi er midt i julen. "Roscoli" i nærheten av Campo de fiori hvis du ikke har vært derdag1234 skrev:Trenger ikke det nå du skammer meg.65finger skrev:skamme seg Dag![]()
Vær overbærende, jeg har hygget meg litt i kveld.
gikk det ironi meg hus forbi ???Hansern skrev:svensk?dag1234 skrev:Noe svensk drit:
drit??
8) 8) 8) 8)
ironi er oppskrytt :![]()
Han får oss til å vise hvor godt vi liker platamikefish skrev:@ Dag : dust !!
mvh. s,
Hvordan er vinylen kontra CD? Sliter fælt med cd-lyden, men låtmaterialet er ekselent.Dazed skrev:![]()
Årets plate. På vinyl.
Vet ikke. Vinylen låter i alle fall helt greit.Geir Kristiansen skrev:Hvordan er vinylen kontra CD? Sliter fælt med cd-lyden, men låtmaterialet er ekselent.Dazed skrev:![]()
Årets plate. På vinyl.
Den så jo veldig spennende ut... Skulle hatt ei uke til her nede.65finger skrev:slvsagt! vi er midt i julen. "Roscoli" i nærheten av Campo de fiori hvis du ikke har vært derdag1234 skrev:Trenger ikke det nå du skammer meg.65finger skrev:skamme seg Dag![]()
Vær overbærende, jeg har hygget meg litt i kveld.
Kjører på med den jeg og.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Uten røde strømper.lars_erik skrev:Mens Dag har fått syndenes forlatelse, og derfor neppe skammer seg, spilles denne.
Vet da sannelig ikke helt hva de var iført. Flott musikk hvertfalldag1234 skrev:Uten røde strømper.lars_erik skrev:Mens Dag har fått syndenes forlatelse, og derfor neppe skammer seg, spilles denne.