U
utgatt60135
Gjest
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/61DpJ--fPyL._SS500_.jpg)
|
Hører på den jeg også og bra er den jaLyngen skrev:Så jækla bra!
![]()
Jeg hadde en litt vanskelig opplevelse med røde strømper i dag. Show some decency!lars_erik skrev:Vet da sannelig ikke helt hva de var iført. Flott musikk hvertfalldag1234 skrev:Uten røde strømper.lars_erik skrev:Mens Dag har fått syndenes forlatelse, og derfor neppe skammer seg, spilles denne.![]()
Røde strømper er noe rolf wesenlund har funnet pådag1234 skrev:Jeg hadde en litt vanskelig opplevelse med røde strømper i dag. Show some decency!lars_erik skrev:Vet da sannelig ikke helt hva de var iført. Flott musikk hvertfalldag1234 skrev:Uten røde strømper.lars_erik skrev:Mens Dag har fått syndenes forlatelse, og derfor neppe skammer seg, spilles denne.![]()
OK, JanR vi gir opp og slenger på Riverside her også. Polsk kvalitetsprog kan ikke bli feil. Liker spesielt godt lydbildet de legger på skivene sine. Synd at jeg ikke klarte å legge veien om John Dee da de var der, måtte velge Katatonia.JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Jepp, dette er et gulle godt band som har peiling på det meste. Har akkurat fått satt på Reality Dream Trilogy og Second Live Syndrome (yepp, second life live ;D). Rimelig god lyd her også samt litt røffere i kantene.JanR skrev:Geir.
Den der seiler opp som favo skive mi fra de gutta
Småtøff, bra lyd, i det hele tatt ei godt sammenskrudd skive.
Neste gang de er innom skal far på konsert.
/jan
Her finner du boksen:JanR skrev:Hvor fant du den boksen Geir ?
Og jada, har noen band jeg absolutt kunne tenkt meg å fått med meg, live.
Vært sløv på konserten fronten i 2011, ta igjen i 2012
/jan