.
Vedlegg
-
45.5 KB Visninger: 211
Høres ikke ut som du har godt av ferielars_erik skrev:Mens man spiser frokost.
;DBent skrev:Høres ikke ut som du har godt av ferielars_erik skrev:Mens man spiser frokost.![]()
Er det vinyl eller CD du har?dag1234 skrev:Jan Garbarek, Keith Jarrett, Palle Danielson, Jon Christensen - Belonging
Det er cd jeg spiller nå. men jeg skal ha den på LP og...Audiomix skrev:Er det vinyl eller CD du har?dag1234 skrev:Jan Garbarek, Keith Jarrett, Palle Danielson, Jon Christensen - Belonging
Jeg har vinylen fra den gang den kom ut.
Kanskje jeg burde sette den på..................
Hvems snurrebass, og på hvilket sted?!dag1234 skrev:Mens snurrebassen koser seg ett visst sted.
Manic Street Preaches - The holy bible
Det er min, er rød og blå, men når du setter den i gang så snurrer den så fort at du ikke ser fargene. Nå ligger den i en kasse innerst på loftet sammen med en teddy-bjørn og en trekkoppbil. Mange deilige stunder med den der.lars_erik skrev:Hvems snurrebass, og på hvilket sted?!dag1234 skrev:Mens snurrebassen koser seg ett visst sted.
Bare rød og blå? ??? ???dag1234 skrev:Det er min, er rød og blå, men når du setter den i gang så snurrer den så fort at du ikke ser fargene. Nå ligger den i en kasse innerst på loftet sammen med en teddy-bjørn og en trekkoppbil. Mange deilige stunder med den der.lars_erik skrev:Hvems snurrebass, og på hvilket sted?!dag1234 skrev:Mens snurrebassen koser seg ett visst sted.
Nei, det var på 60-tallet dette. Delt i fire; kun rød og blå.lars_erik skrev:Bare rød og blå? ??? ???dag1234 skrev:Det er min, er rød og blå, men når du setter den i gang så snurrer den så fort at du ikke ser fargene. Nå ligger den i en kasse innerst på loftet sammen med en teddy-bjørn og en trekkoppbil. Mange deilige stunder med den der.lars_erik skrev:Hvems snurrebass, og på hvilket sted?!dag1234 skrev:Mens snurrebassen koser seg ett visst sted.
Ikke oransje eller fiolett??