M
musicus
Gjest
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/51ZY9hQMddL._SS500_.jpg)
mvh
igjen! må sjekkes utHansern skrev:Wovenhand
Dette er deres første, og beste IMO65finger skrev:igjen! må sjekkes utHansern skrev:Wovenhand
Teste den jeg og.Burnt_Island skrev:Dette er deres første, og beste IMO65finger skrev:igjen! må sjekkes utHansern skrev:Wovenhand
jeg likerndag1234 skrev:The Grip Weeds - Under the influence of christmas
Er et reint soloprosjekt fra David E Edwards.dag1234 skrev:Teste den jeg og.Burnt_Island skrev:Dette er deres første, og beste IMO65finger skrev:igjen! må sjekkes utHansern skrev:Wovenhand
Gir min tilslutning og ønsker det samme!65finger skrev:Godt nytt år til alle som bidrar til at denne tråden lever. Viktigste kilden til ny musikk for meg
Tiltredes. Takk for alle tips i 2011. Ser fram til 2012.bluesbreaker skrev:Gir min tilslutning og ønsker det samme!65finger skrev:Godt nytt år til alle som bidrar til at denne tråden lever. Viktigste kilden til ny musikk for meg
Kan ikke annet enn og være med på den helsingen, lærer utrolig mye om musikk av og følge med på denne tråden.Hansern skrev:Tiltredes. Takk for alle tips i 2011. Ser fram til 2012.bluesbreaker skrev:Gir min tilslutning og ønsker det samme!65finger skrev:Godt nytt år til alle som bidrar til at denne tråden lever. Viktigste kilden til ny musikk for meg
![]()
Godt nytt år 8) 8)
Akkurat nå hører jeg på Andsnes/kork: Mozart pianokonsert. Tidløs musikk.
'Bent skrev:Kan ikke annet enn og være med på den helsingen, lærer utrolig mye om musikk av og følge med på denne tråden.Hansern skrev:Tiltredes. Takk for alle tips i 2011. Ser fram til 2012.bluesbreaker skrev:Gir min tilslutning og ønsker det samme!65finger skrev:Godt nytt år til alle som bidrar til at denne tråden lever. Viktigste kilden til ny musikk for meg
![]()
Godt nytt år 8) 8)
Akkurat nå hører jeg på Andsnes/kork: Mozart pianokonsert. Tidløs musikk.Ser fram til et nytt år med flere flotte musikktips.
![]()
Helt enig i den.bluesbreaker skrev:Gir min tilslutning og ønsker det samme!65finger skrev:Godt nytt år til alle som bidrar til at denne tråden lever. Viktigste kilden til ny musikk for meg
Enig!Burnt_Island skrev:Dette er deres første, og beste IMO65finger skrev:igjen! må sjekkes utHansern skrev:Wovenhand