U
utgatt60135
Gjest
Oslo Ess er det vare å kutte etter én låt ettersom det er noe svip, imo.
En så grusom bekledning at jeg ikke hæler å høre hva slags "musikk" han har å by på.dag1234 skrev:Ron Sexsmith - Long player late bloomer
Necro Deathmort follow their critically acclaimed debut album This Beat Is Necrotronic with this monolith: Music of Bleak Origin. Expect a soundtrack of crunchy fuzz, chambertronic buzz, dubstep squelch, walls of guitar wail, crashing chords, acidic bleeps and blips, creamy drone and subwoofer-baiting nihilistic doom.
Ja han er mer utkledd en påkledd. Klovn er det første som faller meg inn.lars_erik skrev:En så grusom bekledning at jeg ikke hæler å høre hva slags "musikk" han har å by på.dag1234 skrev:Ron Sexsmith - Long player late bloomer
Hei, Burnt_, Scorn er et av de bandene som jeg har visst om men ikke har fått ut fingern til å sjekke ut nærmere. Dette er midt i min gate, takk for tips!Burnt_Island skrev:@atonal: Necro Deathmort fikk meg til å tenke at det er lenge siden jeg har spilt Scorn nå.
Siste dagers snefall og mørke fikk meg til å tenke på denne sangen; inspirert av Mick Harris' svært trasige midtvinters biltur
Fin skive det derTorja skrev:Fine Blues låter..
Kanskje denne passer mens hodet sakte tørker opp...... :-\atonal skrev:King Creosote & Jon Hopkins - Diamond Mine
En av fjorårets beste. "Folk-electronica", eller no` sånt.