Jøss, harru begynt å spille orntli musikk nå :lars_erik skrev:Jethro Tull - Heavy Horses
King Creosote var fine greier. Tar en lytt på denne før rypemiddagen.dag1234 skrev:Gillian Welch - The harrow & the harvest
jeg liker også lerketunger i aspikk, men min vinyl er ikke sliten, bare gammel ;Dslowmotion skrev:Mere King Crimson
Gammel sliten vinyl det også.
Hva kan jeg si ... den er gammel og har blitt spilt ofte...Burnt_Island skrev:jeg liker også lerketunger i aspikk, men min vinyl er ikke sliten, bare gammel ;Dslowmotion skrev:Mere King Crimson
Gammel sliten vinyl det også.
Den er fin denne plata til Welch. Ikke så dum den King Creosote heller.Hansern skrev:King Creosote var fine greier. Tar en lytt på denne før rypemiddagen.dag1234 skrev:Gillian Welch - The harrow & the harvest
Næhh, ikke noe bra vel? Det vil jeg ikke ha på meg.Roberten skrev:Næh, den der klarte du fint, united.
Jeg fortsetter med det beste svenske bandet gjennom tidene; Union Carbide Productions - In The Air Tonight
Green On Red ;D ;D ;D ;Dunited59 skrev:
Og The Blind Leading... var godkjent, men på 3 begynte det å stupe lukt ned i intet. Apropos Hallowed Ground, Country Death Song => steike !united59 skrev:Bra band og debut ja. Hallowed Ground var ikke stort dårligere.
Dette er en ganske ny Live-plate, fra 1999. Bra den også.
(fine minner for oss som har sett dem live, så dem på det som da het Studio 26, slutten av 80-tallet).