gismo
Æresmedlem
God plate
Vedlegg
-
84.3 KB Visninger: 178
me tooBent skrev:The Little Willies - For The Good Times
Bra plate det dermusicus skrev:
Ja den har gledet en opp igjennom årene ..Bent skrev:Bra plate det dermusicus skrev:
Ja, helt klart .Bent skrev:Litt stafettmusikk
The Waterboys - This Is the Sea
Her slår absolutt alle mine fordommer mot hysterisk, over-kristne, gladsangere med råtne hallelulja-stemmer fra bedehuset inn ???dag1234 skrev:Blessed Jesus hold my hand
Den er utrolig flott i all sin inderlige enkelhet?lars_erik skrev:Her slår absolutt alle mine fordommer mot hysterisk, over-kristne, gladsangere med råtne hallelulja-stemmer fra bedehuset inn ???dag1234 skrev:Blessed Jesus hold my hand
Blir under ingen omstendighet avspilt!
Jepp. Fikk heldigvis opplevd han live ved flere annledninger. Noen av dem helt magiske.nilsen64 skrev:
at ikke jackie leven er mer kjent er et mysterium.
Han ble trukket frem av Thomas Dybdahl på konserten i går, og jeg fikk lyst å sjekke han ut. Dybdahl mente tydeligvis plate ikke kunne måle seg med live.nilsen64 skrev:
Sliter med innholdet jeg også. Mye halleluja i gammel blues, men det alltid litt mer kleint når prektige hvitinger predikerer.dag1234 skrev:Den er utrolig flott i all sin inderlige enkelhet?lars_erik skrev:Her slår absolutt alle mine fordommer mot hysterisk, over-kristne, gladsangere med råtne hallelulja-stemmer fra bedehuset inn ???dag1234 skrev:Blessed Jesus hold my hand
Særlig gamla på Fender i finstasen.
Du tok altså sjansen? En modig maur ;DTrane skrev:Sliter med innholdet jeg også. Mye halleluja i gammel blues, men det alltid litt mer kleint når prektige hvitinger predikerer.dag1234 skrev:Den er utrolig flott i all sin inderlige enkelhet?lars_erik skrev:Her slår absolutt alle mine fordommer mot hysterisk, over-kristne, gladsangere med råtne hallelulja-stemmer fra bedehuset inn ???dag1234 skrev:Blessed Jesus hold my hand
Særlig gamla på Fender i finstasen.
Dog, bortsett fra innholdet er gubben framifrå...ble ganske overrasket da han åpnet kjeften, ja ! Gamla på ompabassen har jeg lite til overs for.
kjedelig? nei det kommer vel an på smaken det da; har aldri syntes at leven er kjedelig..dag1234 skrev:Han ble trukket frem av Thomas Dybdahl på konserten i går, og jeg fikk lyst å sjekke han ut. Dybdahl mente tydeligvis plate ikke kunne måle seg med live.nilsen64 skrev:
Men er dette så mye å rope hurra for da? Tja...det er da ganske kjedelig musikk.
jaha da vet vi det ;DLyngen skrev:Jackie Leven er erketypisk kjedelig musikk så det så 8).
Den Lovers at the gun club var en anelse bedre enn de to andre goodfornothing-platene. Men kun en anelse. På GCS gir jeg den 3.Lyngen skrev:Jackie Leven er erketypisk kjedelig musikk så det så 8). Forøvrig så bryr jeg meg ikke om hvilke artister artister liker. Av erfaring!