united
Æresmedlem
Jay Farrar - Terroir Blues The Dogtown Sessions
Inn fra årets første (og siste?) skitur, måtte jeg ta for meg denne perlen på nytt.united59 skrev:Son Volt - Trace
Har du ikke bil?united59 skrev:Inn fra årets første (og siste?) skitur, måtte jeg ta for meg denne perlen på nytt.
Opp neste, med en Killkenny i hånda:
Nei, bil er urbant uhipt ;Dlars_erik skrev:Har du ikke bil?united59 skrev:Inn fra årets første (og siste?) skitur, måtte jeg ta for meg denne perlen på nytt.
Da får du prøve dette :united59 skrev:Nei, bil er urbant uhipt ;Dlars_erik skrev:Har du ikke bil?united59 skrev:Inn fra årets første (og siste?) skitur, måtte jeg ta for meg denne perlen på nytt.
Det var vel mekke bilen han mente tror jeg 8)motoren skrev:
Middag er et evig strev. Slakting, flåing, fisking osvdecibelius skrev:Det var vel mekke bilen han mente tror jeg 8)motoren skrev:
Ski er i grenseland ja, innrømmer det.lars_erik skrev:Da får du prøve dette :united59 skrev:Nei, bil er urbant uhipt ;Dlars_erik skrev:Har du ikke bil?united59 skrev:Inn fra årets første (og siste?) skitur, måtte jeg ta for meg denne perlen på nytt.
Meningsløst å stavre seg fram? på ski!
Svarte den til dine forventninger Lars Erik?lars_erik skrev:Totalt uten ski på beina.
Marcus Miller - M2
Har bare hørt de tre første enda, men tegner bra. Her er jo til og med fløyte med ;Dmotoren skrev:Svarte den til dine forventninger Lars Erik?lars_erik skrev:Totalt uten ski på beina.
Marcus Miller - M2
mvh
+1dag1234 skrev:King Crimson - Larks' tounges in aspic
Bra du i alle fall har musikksmak...Kabeldragern skrev:+1dag1234 skrev:King Crimson - Larks' tounges in aspic
"Red" er bedre ja! Musikk forener, religion splitter.... ha en trivelig kvelddag1234 skrev:Bra du i alle fall har musikksmak...Kabeldragern skrev:+1dag1234 skrev:King Crimson - Larks' tounges in aspic
Så du var bortpå Red her tidligere. Den liker jeg enda bedre enn denne.
Hah!dag1234 skrev:Dan Auerbach - Keep it hid