På CD;
Vedlegg
-
8 KB Visninger: 127
Jeg hørte litt på den da den var ny, men fikk ikke helt sansen. Så viser det seg at den absolutt har hatt godt av lagring. For dette svinger så bare det.united59 skrev:Hah!dag1234 skrev:Dan Auerbach - Keep it hid
Den har jeg også spilt de siste 40 minuttene.
Så sannelig mistet jeg ikke toget- igjen ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Visste ikke at denne fantes i dobbelutgave. Kjøpte en ny enkelutgave 180 g for ca. ett år siden. Bra lyd syntes jeg, men ikke vesentlig bedre enn min gamle versjon av standard tykkelse fra 80-tallet.bluesbreaker skrev:Kjøpte denne på reutgitt dobbel vinylplate. Er litt spent på lyden da noen(etter det jeg har lest) åpenbart foretrekker den gamle masteringen. Litt tam i toppen, men ikke skarp og skrikete. Meget bra i bassen. Noen erfaringer?
Nei, synes ikke det. Den tapte seg fort. Som candyfloss i styrtregn. Eller snurrebassen etter akten, med det unntak at denne neppe reiser seg igjen.lars_erik skrev:Så sannelig mistet jeg ikke toget- igjen ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Kjempeplate dette.
Candyfloss har jeg liten erfaring med 8) Livet til den snurrende bassen?dag1234 skrev:Nei, synes ikke det. Den tapte seg fort. Som candyfloss i styrtregn. Eller snurrebassen etter akten, med det unntak at denne neppe reiser seg igjen.lars_erik skrev:Så sannelig mistet jeg ikke toget- igjen ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Kjempeplate dette.
Jaja, det er ikke noe galt ved deg av den grunn. Det er platen det er noe galt ved. Den er ZZZZZZ....lars_erik skrev:Candyfloss har jeg liten erfaring med 8) Livet til den snurrende bassen?dag1234 skrev:Nei, synes ikke det. Den tapte seg fort. Som candyfloss i styrtregn. Eller snurrebassen etter akten, med det unntak at denne neppe reiser seg igjen.lars_erik skrev:Så sannelig mistet jeg ikke toget- igjen ;Ddag1234 skrev:The Walkabouts - Train leaves at eight
Kjempeplate dette.
Men dette er en kjempeplate imo.
Ene LP`n er bonusspor:K.H. skrev:Visste ikke at denne fantes i dobbelutgave. Kjøpte en ny enkelutgave 180 g for ca. ett år siden. Bra lyd syntes jeg, men ikke vesentlig bedre enn min gamle versjon av standard tykkelse fra 80-tallet.bluesbreaker skrev:Kjøpte denne på reutgitt dobbel vinylplate. Er litt spent på lyden da noen(etter det jeg har lest) åpenbart foretrekker den gamle masteringen. Litt tam i toppen, men ikke skarp og skrikete. Meget bra i bassen. Noen erfaringer?
Streaming fra npr funker dårlig på jobbunited59 skrev:Leonard Cohen - Old Ideas (2012)
Ny plate fra denne mannen er en begivenhet.
Kommer om ei drøy uke.
Hele plata kan stremes her:
http://www.npr.org/2012/01/22/145340430/first-listen-leonard-cohen-old-ideas