Tar en runde med denne jeg ogsåHansern skrev:....nok eksperimentering, det er seint og jeg er trøtt.......
går hjem med denne.....
Sixteen Horsepower - Sackcloth 'n' Ashes
mesterlig.
Tar en runde med denne jeg ogsåHansern skrev:....nok eksperimentering, det er seint og jeg er trøtt.......
går hjem med denne.....
Sixteen Horsepower - Sackcloth 'n' Ashes
mesterlig.
Ja, det er en fet plate det der. Var lenge siden den hadde fått spilletid65finger skrev:godt forslag 8)
Tar en runde med denne stafettplata jeg også.mikefish skrev:Mon tro hva som blir dommen på denne?
![]()
St.Vincent - strange mercy
mvh. s,
Er det det han har gjort?Burnt_Island skrev:![]()
Det virker som han har tatt en Jonathan Wilson med sounden på denne skiva. Fullstendig overraskende på meg, men jeg synes det fungerer overraskende bra..
jeg aner ikke hva han har gjort, men det var den første assosiasjonen jeg fikk mening i.. frisk start med en såpass "rar" låt..united59 skrev:Er det det han har gjort?Burnt_Island skrev:![]()
Det virker som han har tatt en Jonathan Wilson med sounden på denne skiva. Fullstendig overraskende på meg, men jeg synes det fungerer overraskende bra..
Syntes begynnelsen var rar, men at han ble bedre uti albumet. Muligens var det jeg som måtte vennes til den nye stilen (hvis det ikke var begynnelsen som var "rar" da)
jeppBent skrev:Tar en runde med denne stafettplata jeg også.mikefish skrev:Mon tro hva som blir dommen på denne?
![]()
St.Vincent - strange mercy
mvh. s,