U
utgatt60135
Gjest
Har ikke sett dette klippet før;
Fin den der Finbeck. Har seilet opp som en slags "dark horse" i dbt diskografien for min del. Av platene etter de så smått begynte å gå i hundene er dette den klart beste etter mi meining. Siste helstøpte slik eg ser det.Finbeck skrev:
vinyl
Bra plate dette,men trur min favoritt er A Blessing and A Curse fra dbt.Townes skrev:Fin den der Finbeck. Har seilet opp som en slags "dark horse" i dbt diskografien for min del. Av platene etter de så smått begynte å gå i hundene er dette den klart beste etter mi meining. Siste helstøpte slik eg ser det.Finbeck skrev:
vinyl
Hansern er jo mottagelig for kvalitet virker det som, med kick både på 16HP og Ween, så kanskje han skal ta et dypdykk i de virkelig gode dbt skivene etterhvert også
he-he 8)Townes skrev:Hansern er jo mottagelig for kvalitet virker det som, med kick både på 16HP og Ween, så kanskje han skal ta et dypdykk i de virkelig gode dbt skivene etterhvert også
Ka har du hørt av dbt? Det er jo the dirty south, southern rock opera og decoration day som er platene å begynne med, slik eg ser det. Førstnevnte er et definitivt mesterverk.Hansern skrev:he-he 8)Townes skrev:Hansern er jo mottagelig for kvalitet virker det som, med kick både på 16HP og Ween, så kanskje han skal ta et dypdykk i de virkelig gode dbt skivene etterhvert også
venter på den store dbt-opplevinga. De har jo verdens kuleste bandnavn ihvertfall. Har ikke hørt så mye, men det lille jeg har hørt har ikke ført til de store ovasjonene. Calexico er neste på utforsker-listen
Gruppepress er bra.Hansern skrev:javelja.......
...kom ikke her å si at jeg ikke gir etter for gruppepress.... 8)
Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
En av usannsynlig få plater Eric Clapton har vært involvert i som faktisk er bra.
Men min mening er jo fakta...mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
En av usannsynlig få plater Eric Clapton har vært involvert i som faktisk er bra.
461 Ocean Boulevard er definitivt verdt å lytte til innimellom.mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
..vel, han er nok ikke alene:mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
Ja, ja ...en runde..Hansern skrev:jeppBent skrev:Tar en runde med denne stafettplata jeg også.mikefish skrev:Mon tro hva som blir dommen på denne?
St.Vincent - strange mercy
mvh. s,
Det er lov å fremstille det som sin personlige mening men det blir feil å fremstille det som om det er opplest og vedtatt at resten av Claptons utgivelser ikke holder målHansern skrev:..vel, han er nok ikke alene:mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
http://www.guardian.co.uk/music/musicblog/2007/dec/01/ericclaptonisnotgod
bortsett fra Bluesbrakers har han vel akdri bidratt med noe som helst?
Men alvorlig talt...mana skrev:Det er lov å fremstille det som sin personlige mening men det blir feil å fremstille det som om det er opplest og vedtatt at resten av Claptons utgivelser ikke holder målHansern skrev:..vel, han er nok ikke alene:mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
Meget braTownes skrev:Men alvorlig talt...mana skrev:Det er lov å fremstille det som sin personlige mening men det blir feil å fremstille det som om det er opplest og vedtatt at resten av Claptons utgivelser ikke holder målHansern skrev:..vel, han er nok ikke alene:mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
Skal eg måtte si det helt fullstendig eksplisitt, at mine uttalelser er mine personlige meninger?
Greit,
Etter min mening er Eric Clapton helt usannsynlig overvurdert. Dette er mine, personlige, meninger. Jeg synes, personlig, at musikken hans er stort sett kjedeligere enn å studere maling tørke. Det finnes et par hederlige unntak, Cream er blant dem. Yardbirds et annet.
Ikkje syns eg han synger noe spesielt bra, ikkje syns eg han lager spesielt gode låter (især gitt den mangfoldige katalogen han har), og ikkje syns eg han er en spesielt underholdende gitarist heller. Jada, han er flink, men takke meg til Fred Cole. Han har sjel, det har ikkje Clapton.
Og dette er min mening, ikkje en objektiv vedtatt sannhet. Sjøl om det burde vært det.
- Smiley vedlagt for å unngå at folk som .Marcus74 og ansepe skal gå i vranglås om de skulle være så uheldig å lese dette innlegget.
Til alt overmål en blunke-smiley. Da bør vel alt være greit?
Å se maling tørke, er en undervurdert aktivititet!Townes skrev:Men alvorlig talt...mana skrev:Det er lov å fremstille det som sin personlige mening men det blir feil å fremstille det som om det er opplest og vedtatt at resten av Claptons utgivelser ikke holder målHansern skrev:..vel, han er nok ikke alene:mana skrev:Ja den er meget bra,men samtidig skriver du som at det er fakta at resten av Claptons arbeid er dårlig men det er vel kun din mening eller 8)Townes skrev:Cream - Disraeli gears
Skal eg måtte si det helt fullstendig eksplisitt, at mine uttalelser er mine personlige meninger?
Greit,
Etter min mening er Eric Clapton helt usannsynlig overvurdert. Dette er mine, personlige, meninger. Jeg synes, personlig, at musikken hans er stort sett kjedeligere enn å studere maling tørke. Det finnes et par hederlige unntak, Cream er blant dem. Yardbirds et annet.
Ikkje syns eg han synger noe spesielt bra, ikkje syns eg han lager spesielt gode låter (især gitt den mangfoldige katalogen han har), og ikkje syns eg han er en spesielt underholdende gitarist heller. Jada, han er flink, men takke meg til Fred Cole. Han har sjel, det har ikkje Clapton.
Og dette er min mening, ikkje en objektiv vedtatt sannhet. Sjøl om det burde vært det.
- Smiley vedlagt for å unngå at folk som .Marcus74 og ansepe skal gå i vranglås om de skulle være så uheldig å lese dette innlegget.
Til alt overmål en blunke-smiley. Da bør vel alt være greit?