Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Hadde modnet litt, noen ganger går det sånn når man tar fram "skuffelser" igjen.
Musikken i seg selv er veldig bra, men lyden på den plata fører til akutt blødning i øregangene. Et av de verste eksemplene på loudness-helvetet. :'(Bent skrev:Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Hadde modnet litt, noen ganger går det sånn når man tar fram "skuffelser" igjen.
Den er MYE bedre, ingen konkurranse der.Bent skrev:Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Men Hollywood town hall er jo enda bestereunited59 skrev:Den er MYE bedre, ingen konkurranse der.Bent skrev:Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Veldig bra platemikefish skrev:Hva syns dere om First Aid Kit ?
mvh. s,
Det hender du tar feil, Townes. Dette er ikke en av de gangene.Townes skrev:Men Hollywood town hall er jo enda bestereunited59 skrev:Den er MYE bedre, ingen konkurranse der.Bent skrev:Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Og dette var da altså min personlige subjektive mening. Ikkje noen endelig vedtatt objektiv sannhet.
Noen veldig fine låter og noen ikke fullt så bra. Ikke så kjedelig som jeg skulle ha det til, men ikke noen fantastisk plate heller.lars_erik skrev:Veldig bra platemikefish skrev:Hva syns dere om First Aid Kit ?
mvh. s,
Den har jeg faktisk ikke(hørt heller :-[), får bli neste vinylkjøp det da siden din subjektive mening ofte er en vedtatt sannhet for megTownes skrev:Men Hollywood town hall er jo enda bestereunited59 skrev:Den er MYE bedre, ingen konkurranse der.Bent skrev:Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Og dette var da altså min personlige subjektive mening. Ikkje noen endelig vedtatt objektiv sannhet.
Den blir fort morro med noe brunt i glasset den der.Bent skrev:Med noe brunt i glasset og beina på bordet høres det på denne
Ween - The Mollusk
Hårsår ;DTownes skrev:Men Hollywood town hall er jo enda bestereunited59 skrev:Den er MYE bedre, ingen konkurranse der.Bent skrev:Slett ikke værst den, men Tomorrow The Green Grass er noe bedre imo.united59 skrev:Var ikke så dårlig som jeg trodde jeg mente tidligere.Bent skrev:Tar en runde med den jeg også, på vinylunited59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
Jeg og.. Foreløpig inntrykk. Dørgende kjedelig. Fin avslappingssak. En rimelig bra låt.. Håper den vil sitte litt bedre etterhvert.united59 skrev:Leonard Cohen - Old Ideas (2012)
N'joy. Flott artist. Fin plate.decibelius skrev:Vinyl rett fra postkontoret.