U
utgatt60135
Gjest
Uffa da, nabodama likte ikke jazzplaten min, men fortsetter litt til over hodetelefonene;
Fordi du spiller fra FY! det. Da blir det skingrende diskant og rumlebass :Lyngen skrev:Uffa da, nabodama likte ikke jazzplaten min, men fortsetter litt til over hodetelefonene;
Hu klagde på bassen, men jeg har jo mikro høyttalere :. Aha.... det rumlet i veggene :-\.lars_erik skrev:Fordi du spiller fra FY! det. Da blir det skingrende diskant og rumlebass :Lyngen skrev:Uffa da, nabodama likte ikke jazzplaten min, men fortsetter litt til over hodetelefonene;
Dersom du viste henne coveret så kan jeg godt forstå det!Lyngen skrev:Uffa da, nabodama likte ikke jazzplaten min, men fortsetter litt til over hodetelefonene;
Er ikke mye Jazz det der. Elf er vel ikke særlig kjente? Der Dio begynte før de ble Rainbow sammen med Deep Purple gitaristen. Før de alle ble tyngre og hardere.Kalle Klovn skrev:Dersom du viste henne coveret så kan jeg godt forstå det!Lyngen skrev:Uffa da, nabodama likte ikke jazzplaten min, men fortsetter litt til over hodetelefonene;
Flott plate. Setter på den her også.united59 skrev:The Allman Brothers Band - Eat A Peach
Slik var det på 70-tallet. Mange hadde ikke landa etter all syra enda ;Dunited59 skrev:Er bra ja, litt vel mye jamming og soloer til tross.
Er i slutten av den mektige Mountain Jam, likte den ikke halvparten så bra før i tida som nå, jeg er muligens blitt mer tålmodig med åra.lars_erik skrev:Slik var det på 70-tallet. Mange hadde ikke landa etter all syra enda ;Dunited59 skrev:Er bra ja, litt vel mye jamming og soloer til tross.
Enda en av disse spennende damene man aldri har hørt. Hva er dette?bluesbreaker skrev:Julie Fowlis ; Mar a Tha Mo Cridhe
Men er ikke den egentlig ganske ok ? Sånn i forhold til first aid kit som er så kjedelig og blottet for sjel og særpreg at jeg heller gnur penishodet mot teglstein enn å utsette meg for det ?united59 skrev:Laura Gibson - La Grande (2012)
Grandiøst produsert denne.