decibelius
Hi-Fi freak
Mens man svinger lassoen.
Vedlegg
-
49 KB Visninger: 184
...i seg selv en nokså særpreget, men sjelløs aktivitetRoberten skrev:Men er ikke den egentlig ganske ok ? Sånn i forhold til first aid kit som er så kjedelig og blottet for sjel og særpreg at jeg heller gnur penishodet mot teglstein enn å utsette meg for det ?united59 skrev:Laura Gibson - La Grande (2012)
Grandiøst produsert denne.
Ser problemet. Jeg er veldig glad i podcastene til Bob Boilen, han er hva Harald Are Lund engang var. Men det er alltid masse mer enn jeg rekker å få med meg eller få noe forhold til.Burnt_Island skrev:NPR gir meg lettere dårlig samvittighet. Det skjer veldig mye bra der, men jeg rekker ikke over halvparten av det jeg rekker å bli oppmerksom på engang..
Dette er nok ikke for alle, da Fowlis stort sett synger på Gælisk.lars_erik skrev:Enda en av disse spennende damene man aldri har hørt. Hva er dette?bluesbreaker skrev:Julie Fowlis ; Mar a Tha Mo Cridhe
Takkbluesbreaker skrev:Dette er nok ikke for alle, da Fowlis stort sett synger på Gælisk.lars_erik skrev:Enda en av disse spennende damene man aldri har hørt. Hva er dette?bluesbreaker skrev:Julie Fowlis ; Mar a Tha Mo Cridhe
Har du sans for kvinnestemmer og akustisk nedstrippa arrangement er dette virkelig flott.
Lyden på platene er dessuten bra.
Dette er skotsk folkemusikk med tradisjonelle instrumenter. Fowlis er forruten en fabelaktig vokalist en habil fløytespiller.
Ble sett på som gælisk musikks "pin up" og wondergirl for noen år siden. Alle hennes plater er verdt å høre, men anbefaler interesserte å begynne med denne: et youtube klipp:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=w1I2nCAaodI
Jo den er nok OK den. Jeg satt mest og kjente på den heftige bassen da jeg hørte den første gangen.Roberten skrev:Men er ikke den egentlig ganske ok ? Sånn i forhold til first aid kit som er så kjedelig og blottet for sjel og særpreg at jeg heller gnur penishodet mot teglstein enn å utsette meg for det ?united59 skrev:Laura Gibson - La Grande (2012)
Grandiøst produsert denne.
Hyggelig du synes det, men personlig synes ikke jeg at Beatles covere er det mest spennende hun gjør.lars_erik skrev:Spennende
Det var gutten sin og albumet sitt, det!RojohII skrev:
fin plate! jeg hermerDr Dong skrev:Rickie Lee Jones: Pop Pop