Den E.S.T. plata kjenner jeg ikke til fortell, fortell ???nilsen64 skrev:
www.jazzcds.co.uk/artist_id_488/cd_id_308Burnt_Island skrev:Den E.S.T. plata kjenner jeg ikke til fortell, fortell ???nilsen64 skrev:
Veldig artig bildet! Hadde vært moro om noen hadde våget å sette ut en slik statue ;D.dag1234 skrev:Sukk...
Ka du trur om ho?Lyngen skrev:Kan jo prøve den nye kommende plata til Mark Lanegan Band også:
Et jæskla spetakkel på de!dag1234 skrev:
Kra, kra.
Hvordan er den nye platen til gammern?lars_erik skrev:Etter å ha fått jaget alle fuglene på dør- (undulaten min bråkte da ikke slik, men så var han jo godt oppdratt. Plystra etter damene, og stelte håret til matfar) kan man begi seg musikken og sofaen ordentlig i vold.
Rolig, avdempet. Flott arrangert og fin lyd, selv om noen hevder lyden ikke er god. Vet ikke helt hva de har hørt den på.65finger skrev:Hvordan er den nye platen til gammern?lars_erik skrev:Etter å ha fått jaget alle fuglene på dør- (undulaten min bråkte da ikke slik, men så var han jo godt oppdratt. Plystra etter damene, og stelte håret til matfar) kan man begi seg musikken og sofaen ordentlig i vold.