Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Damien Rice - 9
Vedlegg
-
51.5 KB Visninger: 152
Takker, får sjekke den ut etterhvertlars_erik skrev:Rolig, avdempet. Flott arrangert og fin lyd, selv om noen hevder lyden ikke er god. Vet ikke helt hva de har hørt den på.65finger skrev:Hvordan er den nye platen til gammern?lars_erik skrev:Etter å ha fått jaget alle fuglene på dør- (undulaten min bråkte da ikke slik, men så var han jo godt oppdratt. Plystra etter damene, og stelte håret til matfar) kan man begi seg musikken og sofaen ordentlig i vold.
Fin plate!
Den er grei, kanskje til og med god - men ikke noe mer.65finger skrev:Takker, får sjekke den ut etterhvertlars_erik skrev:Rolig, avdempet. Flott arrangert og fin lyd, selv om noen hevder lyden ikke er god. Vet ikke helt hva de har hørt den på.65finger skrev:Hvordan er den nye platen til gammern?lars_erik skrev:Etter å ha fått jaget alle fuglene på dør- (undulaten min bråkte da ikke slik, men så var han jo godt oppdratt. Plystra etter damene, og stelte håret til matfar) kan man begi seg musikken og sofaen ordentlig i vold.
Fin plate!
Okei i noen låter, men så blir det for traust for meg. Bytta ....dag1234 skrev:Ka du trur om ho?Lyngen skrev:Kan jo prøve den nye kommende plata til Mark Lanegan Band også:
Men den er fin den .dag1234 skrev:Tom Waits - Mule variations
Den er okei, men jeg har alltid syntes at mr Waits er en ujevn kar.Lyngen skrev:Men den er fin den .dag1234 skrev:Tom Waits - Mule variations
Den er lenge siden jeg har hørt på, har enkelte veldig tøffe sanger. Tror jeg tar en lytt på denne som imo har deres beste sangBrasse skrev:
Sade er grei hungismo skrev:Dette var da ei grei snelle ;D
gismo
Et bra band :Bent skrev:Et bra band med en god plate
Det var nå mest for og se hvor lang tid det tok før du måtte komentere/instruerelars_erik skrev:Et bra band :Bent skrev:Et bra band med en god plate
Superduperverdensenereunuversetsmestfabelaktigeeneståendeiverdenshistorien band!
;D ;DBent skrev:Det var nå mest for og se hvor lang tid det tok før du måtte komentere/instruerelars_erik skrev:Et bra band :Bent skrev:Et bra band med en god plate
Superduperverdensenereunuversetsmestfabelaktigeeneståendeiverdenshistorien band!