K
Kaare G. Opsahl
Gjest
faste gjester på sengekanten her ogsåBent skrev:Litt av de her på sengekanten ;D
faste gjester på sengekanten her ogsåBent skrev:Litt av de her på sengekanten ;D
SÅ ille ja.Dr Dong skrev:Like jævlig!
Dette er dagen for selvplaging!
Hadde enda bildet vistes, slik at vi hadde sett hva slags vedrestyggelighet mannen plager seg med :united59 skrev:SÅ ille ja.Dr Dong skrev:Like jævlig!
;D
Skaff deg en datamaskin, så ser du det nok.lars_erik skrev:Hadde enda bildet vistes, slik at vi hadde sett hva slags vedrestyggelighet mannen plager seg med :united59 skrev:SÅ ille ja.Dr Dong skrev:Like jævlig!
;D
Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory
Jeg blir alltid sjokker når du spiller noe jeg kan like . Hva synes du?Townes skrev:?Lyngen skrev:Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory
Jepp. Flotte greier, ser dugismo skrev:Brooke Fraser
8) gismo
Usikker. Har ikkje fått sjekket av med pitchfork ennåLyngen skrev:Jeg blir alltid sjokker når du spiller noe jeg kan like . Hva synes du?Townes skrev:?Lyngen skrev:Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory
Hører på den nå igjen, er litt vanskelig å bedømme den foreløpig, syns jeg.Townes skrev:Og???united59 skrev:Todd Snider - Agnostic Hymns & Stoner Fables (2012)
Denne er eg veldig spent på...
Salige er de fattige i ånden; for himlenes rike er deres.lars_erik skrev:^Jøss?!
Mannen er oppstanden. Det er et mirakel det vil snakkes om i århundrer.
;Dbaluba skrev:Salige er de fattige i ånden; for himlenes rike er deres.lars_erik skrev:^Jøss?!
Ich bin aus den dunklen Tälern zum schmutzigen Niveau gestiegen.
;D
Takkerlars_erik skrev:;Dbaluba skrev:Salige er de fattige i ånden; for himlenes rike er deres.lars_erik skrev:^Jøss?!
Ich bin aus den dunklen Tälern zum schmutzigen Niveau gestiegen.
;D
Velkommen blant oss igjen.